2019 Kawasaki Ninja ZX-10R, Ninja ZX-10 RR, Ninja ZX-10 SE

Kawasaki представи новите Ninja ZX-10R, Ninja ZX-10 RR, Ninja ZX-10 SE за 2019 година. 

На базата на състезателната машина на Кawasaki Racing Team, която натрупа три последователни титли в шампионата World Superbike, трите модела от серията Ninja ZX-10R за 2019 година предлагат по-голяма мощност и по-голямо увеличение на въртящия момент.

Проектиран от инжинерите на Kawasaki MotoGP / World SBK, новия клапанен газоразпределителен механизъм е пример за най-високо ниво състезателни технологии, приложени в Ninja ZX-10R. Новата система демонстрира по-голяма надеждност при високи обороти, позволява въвеждането на по-агресивен профил на горивната камера и предотвартява преждевременното износване на елементите на системата. Новите разпределителни валове позволяват да има по-компактна горивана камера и са се постигат по-високи скорости на въртене. Освен това и трите варианта на Ninja ZX-10R 2019 ще бъдат оборудвани със същите глави на цилиндъра, въведени за първи път при Ninja ZX-10 RR. За да се обозначи тази промяна, капаците на циндровите глави ще са боядисани в червено. С 20 % е намалена масата на клапанната група.

 Новият актуализиран двигател ще оборудва и трите версии на на новата "нинджа": основната Ninja ZX-10R, Ninja ZX-10 SE с електронно окачване и ковани джанти Marchesini, a от Ninja ZX-10 RR ще бъдат произведени само 500 броя. Благодарение на въведените промени, новият Ninja ZX-10R получава 3 к.с. повече мощност и стават 203 к.с. , като за Ninja ZX-10 RR са 204 к.с. И трите модела имат: KCMF cornering management, KLSM launch control, S-KTRC sports traction control, KIBS ABS, електронен демпфер Öhlins. Освен главните подобрения и трите модела са "ъпгрейтвани" с двупосочен бърз превключвател на скоростите KQS (Dual direction quick-shifter).


Kawasaki Ninja ZX-10R 2019 разполага с първокласен двигател и шаси с потенциал за писта и допълнени с висококачествени компоненти, като окачването на предната вилка BFF (Bаlance Free Front Fork) на Showa и отзад BFRC (Balance Free Rear Cushion) на Showa, както и спирачен пакет Brembo. Ще е в цветове: Lime Green / Ebony / Metallic Graphite Gray.


Kawasaki Ninja ZX-10 RR 2019 ще бъде пуснат в лимитирана серия от 500 бройки. В Ninja ZX-10 RR има значителни подобрения на двигателя и шасито, както и допълнителни модификации, които включват ново изключително леки мотовилки Pankl  от титан, които не само спестяват 400 гр в сравнение със стандартните и намаляват инерционния момент на коляновия вал с 5 %, но и увеличават мощността до 204 к.с. Освен това настройките на предното и задното окачване са  преработени, като се има в предвид впечатляващо намаление на инерцията на коляновия вал. Модела има финно регулиране на окачването и джанти Marchesini. Ще е в един цветови вариант: Lime Green.


Kawasaki Ninja ZX-10 SE 2019 допълва пистовия потенциал на базовия модел с висококачественото електронно окачване на Кawasaki (KECS) и джанти Marchesini. Той ще се отличава с това, че с някои повърхности, които са податливи на износване, ще са покрити с новата високо устойчива боя на Кawasaki, процес на поядисване, при който редуването на твърди и меки микроелементи действа в синхрон, като "химическа еластичност", за да абсорбира леки ожулвания. Ще е в цветове: Metallic Carbon Grey / Neutron Silver / Lime Green.


  • Kawasaki-ZX-10R-2019-014
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-013
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-012
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-011
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-010
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-009
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-008
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-007
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-006
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-005
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-004
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-003
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-002
  • Kawasaki-ZX-10R-2019-001