BMW R 1250 RT 2019

 BMW Motorrad представи новия R 1250 RT за 2019 година. Mотоциклетът за спортен туризъм на баварската компания, вече е с нов двигател и с нови вискотехнологични функции. Сегашната машина R 1200 RT работи с дву-цилиндровия боксеров двигател с обем 1170 куб.см. Новият двигател е с променливи фази на газоразпределение и освен че е много по-тих и с по-добри показатели за вредните емисии, той е по-мощен и по-икономичен, благодарение на технологията ShiftCam, която променя времето за отваряне на клапаните. От 1170 куб.см (при настоящата версия) обемът на двигателя вече е 1254 куб.см , което е с 84 куб.см повече, благодарение на увеличения ход на буталото с 3 мм и диаметър на буталото с 1,5 мм. Максималният въртящ момент се увеличава от 92 lb-ft на 105 lb-ft. А самият нов двигател е с 5 кг по-тежък, но е с 11 к.с. по-мощен. Мощността на двигателя е увеличена от 125 к.с. (при сегашната версия) до 136 к.с.  R 1200 RT се преименува на R 1250 RT. Най-мощният сериен "боксер" досега е с мощност 136 к.с. при 7750 об./мин. и максимален въртящ момент 143 Нм при 6250 об./мин. Мощността е комбинирана с ревизирана 6-степенна скоростна кутия. Системата ShiftCamс, даваща променлив ход на клапаните, съдържа двойки гърбици прикрепени към разпределителния вал. Едната с по-малък профил и по-малка продължителност на повдигане е оптимизиранa за по-ниски скороси, докато другaта има по-голям профил и по-голяма продължителност на повдигане (т.е. увеличава хода на клапаните) и е оптимизирана за по-високи скорости. Електронен задвижващ механизъм, работещ на базата на оборотите на двигателя премества вала, за да задейства една от двете гърбици. Така двигателят има променлив профил на разпределителния вал, благодарение на което двигателят все едно има два различни разпределителни вала. Баварците разчитат на променлив входящ контрол, който да донесе повече мощност и повече въртящ момент. Тази технология ShiftCam се вижда само на всмукателните клапани. Задвижването на разпределителния вал, сега вместо старата ролкова верига използва по-тихата зъбна верига Hyvo. Благодарение на това двигателят сега работи по-тихо, по-гладко, като нивото на шума  е намалено с от 92 dB на 88 dB. До 2020 година двигателят ще отговаря на нормите за  EURO V.  BMW R 1250 RT 2019 е оборудван с множество нови технологии. Освен двата режима на каране, има автоматична програма за стабилност ASC (Automatic Stability Control) и асистенат при тръгване по наклон Hill Start Assist. Като опционално оборудване може да бъде избран DTC (Dynamic Traction Control), ABS Pro, Hill Start Control Pro и новия DBC (Dynamic Brake Control). Също така в споисъка с опциите за оборудването е шасито ESA с автоматично компенсиране на натоварването. Ще има и широк набор от емблематични предложения за персонализация, като комплектите Billets Pack Option 719 Classic и HP. BMW R 1250 RT идва с 5,7-инчов TFT-екран, допълнен със скоростомер и оборотомер, които са аналогови. Новото BMW  R 1250 RT ще се появят на европейския пазар през октомври 2018 година. Базовата му цена е 18 000 евро.

  • bmw-r1250-rt-024
  • bmw-r1250-rt-023
  • bmw-r1250-rt-022
  • bmw-r1250-rt-021
  • bmw-r1250-rt-020
  • bmw-r1250-rt-019
  • bmw-r1250-rt-018
  • bmw-r1250-rt-017
  • bmw-r1250-rt-016
  • bmw-r1250-rt-015
  • bmw-r1250-rt-014
  • bmw-r1250-rt-010
  • bmw-r1250-rt-007
  • bmw-r1250-rt-006
  • bmw-r1250-rt-005
  • bmw-r1250-rt-003
  • bmw-r1250-rt-002
  • bmw-r1250-rt-001