BMW R 1250 GS 2019

 BMW Motorrad представи новия адвенчър R 1250 GS за 2019 година. Най-продаваният модел на баварската компания, вече е с нов двигател и с нови вискотехнологични функции. Последният R 1200 GS работи с дву-цилиндровия боксеров двигател с обем 1170 куб.см. Новият двигател е с променливи фази на газоразпределение и освен че е много по-тих и с по-добри показатели за вредните емисии, той е по-мощен и по-икономичен, благодарение на технологията ShiftCam, която променя времето за отваряне на клапаните. От 1170 куб.см (при настоящата версия) обемът на двигателя вече е 1254 куб.см , което е с 84 куб.см повече, благодарение на увеличения ход на буталото с 3 мм и диаметър на буталото с 1,5 мм. Максималният въртящ момент се увеличава от 92 lb-ft на 105 lb-ft. А самият нов двигател е с 5 кг по-тежък, но е с 11 к.с. по-мощен. Мощността на двигателя е увеличена от 125 к.с. (при сегашната версия) до 136 к.с.  R 1200 се преименува на R 1250. Най-мощният сериен "боксер" досега е с мощност 136 к.с. при 7750 об./мин. и максимален въртящ момент 143 Нм при 6250 об./мин. Мощността е комбинирана с ревизирана 6-степенна скоростна кутия. Системата ShiftCamс, даваща променлив ход на клапаните, съдържа двойки гърбици прикрепени към разпределителния вал. Едната с по-малък профил и по-малка продължителност на повдигане е оптимизиранa за по-ниски скороси, докато другaта има по-голям профил и по-голяма продължителност на повдигане (т.е. увеличава хода на клапаните) и е оптимизирана за по-високи скорости. Електронен задвижващ механизъм, работещ на базата на оборотите на двигателя премества вала, за да задейства една от двете гърбици. Така двигателят има променлив профил на разпределителния вал, благодарение на което двигателят все едно има два различни разпределителни вала. Баварците разчитат на променлив входящ контрол, който да донесе повече мощност и повече въртящ момент. Тази технология ShiftCam се вижда само на всмукателните клапани. Задвижването на разпределителния вал, сега вместо старата ролкова верига използва по-тихата зъбна верига Hyvo. Благодарение на това двигателят сега работи по-тихо, по-гладко, като нивото на шума  е намалено с от 92 dB на 88 dB. До 2020 година двигателят ще отговаря на нормите за  EURO V.  R 1250 GS 2019 е оборудван с множество нови технологии. Освен двата режима на каране, има автоматична програма за стабилност ASC (Automatic Stability Control) и асистенат при тръгване по наклон Hill Start Assist. Като опционално оборудване може да бъде избран DTC (Dynamic Traction Control), ABS Pro, Hill Start Control Pro и новия DBC (Dynamic Brake Control). Ще има и широк набор от  емблематични предложения за персонализация от каталога за аксесоарите, като комплектите Billets Pack Option 719 Classic и HP. Нови атрактивни цветове и стилови цветови варианти ще украсяват новия мотоциклет. BMW R 1250 GS идва с нов 6,5-инчов пълноцветен TFT-екран. Новият BMWR 1250 GS ще се появи на европейския пазар през октомври 2018 година. Базовата му цена е 16 150 евро.

  • bmw-r1250-gs-12
  • bmw-r1250-gs-020
  • bmw-r1250-gs-019
  • bmw-r1250-gs-018
  • bmw-r1250-gs-017
  • bmw-r1250-gs-016
  • bmw-r1250-gs-015
  • bmw-r1250-gs-014
  • bmw-r1250-gs-013
  • bmw-r1250-gs-011
  • bmw-r1250-gs-010
  • bmw-r1250-gs-009
  • bmw-r1250-gs-008
  • bmw-r1250-gs-007
  • bmw-r1250-gs-006
  • bmw-r1250-gs-005
  • bmw-r1250-gs-004
  • bmw-r1250-gs-003
  • bmw-r1250-gs-002
  • bmw-r1250-gs-001

.