BMW K1600 B - съчетание на стил и комфорт

   BMW K1600 B   2018

 Багърите са пътнически крузъри с големи корпуси, предлагщи удобство и луксозно оборудване, като отстрани вместо кожени дисаги, имат вградени куфари. K 1600 B е първият багър на BMW Motorrad, който се появява на пазара. Това е съвсем нов стил за тях, роден от концепцията BMW Concept 101, дизайнерското сътрудничество между Bayerische Motoren Werke и Roland Sand Desigh. Очевидно е, че са вложени значителни ресурси, за да се направи този успешен мотор. Мотоциклетът е оборудван със серия технологии, включващи електронно регулируемо предно стъкло, отопляеми седалки на водача и пътника, различни режими на шофиране. Центърът на тежеста е нисък, а балансът е отличен. Внушителен и тежък, малко е неудобен за маневри при паркиране, но при необходимост може да се използва задната предавка, включена в пакета Touring. BMW K 1600 B е много стабилен при пътуване и високи скорости, давайки много сигурност на водача. При лоша пътна настилка окачването (Dynamic ESA, с режими Cruise или Road), работи много добре, независимо дали карате сам или натоварен с пътник и багаж. Спирането е перфектно, въпреки голямото тегло на мотоциклета. Ниското и широко седло дава усещане за пълен контрол. Някои мотоциклети просто изискват агресивно и нервно каране, но вместо това багърът K 1600 B се кара ведро и спокойно, независимо дали е по оживени или пусти пътища. Една от най-силните точки на K 1600 B е двигателя. Мощността на 6-цилиндровия редовак е голяма (160 к.с.) и се управлява лесно, благодарение на ефективния тракшън контрол и нулевите вибрации. Багърът K 1600 B е бърз, маневрен, удобен за каране и устйчив в завоите.


   Жадни сте за път? За всеки километър? За нови хоризонти? Bagger е вашият мотоциклет. Неговият 6-цилиндров двигател се характеризира с изумителна гладкост на работа и невероятна тяга. Той не оставя никакво съмнение – приключението започва веднага. Излизате на пътя и се сливате с машината, която притежава типичния багър силует: скъсено предно стъкло и страхотно оформена задница. Изумителна визия, зад която се крият модерни технологии и изключителен комфорт. Защото Bagger е мотор за онези, които обичат вятъра и свободата. Круизър характерът е част от серийното оборудване. Насладете се на всеки километър. С новото BMW K 1600 BНеговият 6-цилиндров двигател се характеризира с изумителна гладкост на работа и невероятна тяга. Той не оставя никакво съмнение – приключението започва веднага. Излизате на пътя и се сливате с машината, която притежава типичния багър силует: скъсено предно стъкло и страхотно оформена задница. Изумителна визия, зад която се крият модерни технологии и изключителен комфорт. Защото Bagger е мотор за онези, които обичат вятъра и свободата. Круизър характерът е част от серийното оборудване. Насладете се на всеки километър. С новото BMW K 1600 B.

Катгорично различен. Категорично багър.

Мотоциклет, който изобилства от характер и който е направен за безусилни асфалтови преходи, както подобава на един багър. K 1600 B e изключително елегантен, със пускащ се силует и изключителни форми. Цветът Blackstorm Metallic, в комбинация с различни тоналности на черното, придават на Bagger увереност и самочувствие. Късото предно стъкло и изумителната задна секция с LED елементи вградени в куфарите, дефинират стила на мотора. Черният 6-цилиндров двигател допълва силата на присъствие на K 1600 B. А със стандартното тръбно кормило, Bagger се насочва към хоризонта без никакво усилие.

Никоя дестинация не е прекалено далечна.

Шестцилиндровият редови двигател с обем 1649 куб. см. доставя изобилие от мощ, като го прави с несравнима гладкост на работата. Това е машина с която никога няма да изостанете: максималната мощност е 160 к.с., а въртящият момент е 175 Нм, постигащи се без усилие. Още повече, 70% от максималния въртящ момент са налични още при 1500 об/мин, което означава, че дори най-малкото движение на дясната китка кара K 1600 B да ускорява по изумителен начин. А след като пристигнете в крайната точка, асистентът за маневриране назад значително улеснява паркирането на Bagger. Ако изберете и Keyless Ride, ще получите един наистина пълен пакет от удобства.

Безкрайно удоволствие от карането.

Всеки, който обкрачи Bagger иска да го подкара надалеч. Благодарение на невероятно високото ниво на комфорт, този специален мотор предлага несравнимо удоволствие от карането. Стандартното активно окачване Dynamic ESA осигурява оптимално управление и динамични характеристики. В допълнение, CRUISE настройката превръща K 1600 B в летящо килимче – байкът изглажда всяка една неравност на пътя. Платформите за ходилата при Bagger са проектирани за максимално удобство и отпуснатост на позицията. В допълнение може да поръчате озвучителна система, Hill Start Control (HSC), асистент за превключване на скоростите или допълнителни отделения за съхранение на вещи. BMW K 1600 B предлага множество опции за оптимизация и персонализация, които да подсилят и без това уникалното излъчване на този байк.

Технически характеристики:

Двигател  
Конструкция Редови шестцилиндров 4-тактов двигател с водно-маслено охлаждане, четири клапана на цилиндър, два горноразположени разпределителни вала
Диаметър х ход 72 мм x 67,5 мм
Работен обем 1649 куб. см
Максимална мощност 118 kW (160 к.с.) при 7750 об/мин
Максимален въртящ момент 175 Нм при 5250 об/мин
Степен на сгъстяване 12,2 : 1
Горивна система / управле-ние на двигателя Електронно впръскване в колектора
Пречистване на отработените газове 3-пътен катализатор, норма за вредни емисии EU-4
Динамични характеристики / разход на гориво  
Максимална скорост Над 200 км/ч
Разход на 100 км (WMTC) 5,7 л
Вид гориво Безоловен бензин с октаново число 95 (ROZ)
Електрическа инсталация  
алтернатор 700 W
акумулатор 12 V / 19 Ah, не изисква поддръжка
Задвижване  
Съединител Многодисков съединител в маслена баня
Скоростна кутия 6 скорости, хеликоидни зъби
Главно предаване Кардан
Окачване / спирачки  
Рама Алуминиева рама тип „мост”, двигател с носеща функция
Предно окачване / пружиниращи елементи BMW Motorrad Duolever; централен амортисьор с пружина
Задно окачване / пружиниращи елементи BMW Motorrad Paralever
Ход на окачването отпред / отзад 115 мм /125 мм
Междуосие 1618 мм
Кастър 106,4 мм
Наклон на предната вилка 62,2°
Джанти Лети алуминиеви колела
Размер на предните джанти 3,50 x 17"
Размер на задните джанти 6,00 x 17"
Предни гуми 120/70 ZR 17
Задни гуми 190/55 ZR 17
Предни спирачки Два диска с диаметър 320 мм, 4-бутални фиксирани апарати
Задни спирачки Един диск с диаметър 320 мм, двубутален апарат
ABS BMW Motorrad Integral ABS (полуинтегрирана система)
Тегло / размери  
Дължина 2489 мм
Широчина (с огледалата) 1000 мм
Височина (без огледалата) 1465 мм
Височина на седалката (без товар) 750 мм (висока седалка*: 780 мм) *OE
Междуосево разстояние 1720 мм (висока седалка*: 1770 мм) *OE
Собствено тегло, подготвен за път, с пълен резервоар 1) 336 кг
Максимално допустимо общо тегло 560 кг
Полезен товар (при серийно оборудване) 224 кг
Използваема вместимост на резервоара 26,5 л
От тях резерва 4 л
  • BMW-K1600B_012
  • BMW-K1600B_011
  • BMW-K1600B_010
  • BMW-K1600B_009
  • BMW-K1600B_008
  • BMW-K1600B_007
  • BMW-K1600B_006
  • BMW-K1600B_005
  • BMW-K1600B_004
  • BMW-K1600B_003
  • BMW-K1600B_002
  • BMW-K1600B_001