Honda Africa Twin Adventure Sports 2018

Появата на пазара на Honda Africa Twin е вдъхновена от победите Honda NXR в Рали Дакар през 80те (Honda NXR750V през 1986 и 1987 година и Honda NXR800V през 1988 и 1989 година). След като първите две версии на Honda Africa Twin - XRV650 (1988-1989) и XRV750T (1990-2003) бяха добили голяма популярност, през 2016 година третата версия CRF1000L, също бе приета много добре. Осъзнавайки необходимостта от ориентирана още повече, както за оф-роуд, така и за туристически пътувания Africa Twin, Honda представиха новия CRF1000L2 Africa Twin Adventure Sport 2018 на изложението за мотоциклети EICMA 2017 в Милано. CRF1000L2 Africa Twin Adventure Sport 2018 използва актуализирания двигател от CRF1000L, като освен на двигателя получава ъпгрейди на електрониката и интерфейса. Africa Twin Adventure Sport 2018 е с по-голям резервоар за гориво - 24 литра (за сравнение при CRF1000L 2016 е 18,8 литра), което според Honda е достатъчно за изминаването на 500 км. Подобренията включват: по-високо предно ветроупорно стъкло, по-дълъг ход на окачването, по-голям и усилен протектор на картера, ролбари, подгряващи ръкохватки, като стандартно оборудване. Въздушната кутия е променена (по-дълга е с 20 мм), а балансиращия вал е олекотен. Изпускателната система също е променена, вече е с два катализатора (вместо един), което позволява по-малък ауспух, който сега съдържа две камери, вместо три. Акумулаторът е заменен с литиево-йонен, което довежда до намаляване на теглото с 2,3 кг. Водната помпа е поместена в корпуса на съединителя. В главата на цилиндъра е интегриран термостат, а водната и маслената помпа се задвижват от балансиращите валове, допринасяйки за компактен двигател и оптимален клиренс. Новата система за подаване на газ Тhrottle-By-Wire предлага 4 режима: Tour, Urban, Gravel, както и режим дефиниран от водача. Системата за контрол на сцеплението HSTC (Honda Selectable Torque Control) разполага вече със седем нива (системата може също да бъде изключена), докато при предишния CRF1000L бе с три нива. Модела е наличен и с автоматичната трансмисия на Honda с двоен съединител - Dual Clutch Transmision. Задните мигачи са функция "Emergency Stop Signal", при която при скорост от над 53 км/ч и натискане, на която и да е от спирачките и в следствие, на което ускорението се намали с повече от 6 м/с2 , се включват аварийните светлини, предупреждавайки другите участници в движението. При мокро време и задействане на ABS, аварийните светлини се включват при намаляване на ускорението с 2,5 м/с2. Аварийните светлини се изключват автоматично, след като системата се дезактивира, сравнявайки скорстите на предното и задното колело. Honda Africa Twin Adventure Sport 2018 ще се предлага в една цветова схема (бяло-синьо-червена), вдъхновена от оригиналните цветове на XRV650 Africa Twin и във връзка с 30-годишния юбилей от пускането на първия Africa Twin през 1988 година. Мотоциклетът ще се появи на пазара през лятото на 2018 година. Цената на CRF1000A2 Africa Twin Adventure Sport - 28 699 лв. и на CRF1000D2 Africa Twin Adventure Sport - 30 699 лв.


Аксесоари:

  • Туринг чанти
  • Гумени степенки за пасажера
  • Крачен превключвател за DCT
  • Фарове за мъгла
  • Ленти за каплите
  • Алармена система
  • Централна стойка
  • Усилена защита за картера
  • Два вида занижена седалка
  • Куик-шифтър
  • Чанта за резервоара
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_012
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_011
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_010
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_009
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_008
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_007
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_006
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_005
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_004
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_003
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_002
  • 2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports_001