Honda Gold Wing 2018

Първото поколение Gold Wing се появява през 1975 година. Фактически, първият Gold Wing е макси-нейкит роудстър с 4-цилиндров боксеров двигател с обем 999 куб.см и 80 к.с. През годините постепеннно се увеличава кубатурата и броят на цилиндрите, а също и теглото. Луксозен и комфортен, постоянно еволюиращ технологично,ставайки първият мотоциклет, оборудван с прототипната система на Honda с въздушна възглавница, туристическият Gold Wing вече е с 6-цилиндров боксер с обем 18000 куб.см. След пет поколения и 43 години непрекъснато производство, Honda пуска шестата генерация на своя турър: GL 1800 Gold Wing. Сега с новият модел, представен на изложението в Токио (Tokyo Motor Show 2017), Honda запазва 6-цилиндровия дизайн и висок капацитет, но в сравнение с предишния модел той е с редица промени и е по-лек с 40-48 кг (в зависимост от версията) и е изнесен по-напред. Диаметърът и ходът на буталото са с размери 43см Х 43см (на предишния модел 74см Х 71см), кубатурата е 1833 куб.см (вместо 1832 куб.см). Това позволява на клапаните да затварят цилиндрите заедно, а двигателят вече е по-къс с 33,5 мм. Въпреки че е настроен да отговаря на много по-стриктни норми за емисиите, GL 1800 Gold Wing 2018 произвежда повече мощност и има по-голям въртящ момент. Максималната мощност е 126 к.с. при 5 500 об./мин. (при предишният модел е 118 к.с.), а максималният въртящ момент е 170 Нм при 4 500 об./мин. (при предишният е 167 Нм), степента на сгъстяване е 10,5:1 (преди 9,8:1).  При новия Gold Wing 2018 главите разполагат с един разпределителен вал и с по 4 клапана на цилиндър, за разлика от предишният модел, който е с  по два клапана на цилиндър. Двигателят има четири режима на работа: TOUR, SPORT, ECON и RAIN. Всеки един от тях предлага комбинация от управление на: сцеплението на задната гума (HSTC), система подпомагща потеглянето при наклон (HHSA), START/STOP системата, работата на амортисьорите и двойна комбинирана спирачна система (D-CBS). Gold Wing 2018 може да бъде оборудван, както със стандартна механична 6-степенна скоростна кутия, така и с автоматична трансмисия на Honda с двоен съединител (Dual Clutch Transmision - DCT). Предлагайки 7 скорости, третото поколение DCT е оборудвано с Walking Mode, което позволява на мотоциклета да се движи напред или назад с много ниска скорост - съответно с 1,8 км/ч и 1,2 км/ч. Това го прави много удобен при паркиране или потеглане на стръмен наклон. Има и задна предавка. Резарвоарът е 4 литра по-малък в сравнение този при предишни модел и  е с капацитет 21 литра, а средният разход на гориво е 5,6 л на 100 км, така че теоритично мотоциклетът може да измине 375 км с един резервоар. GL 1800 Gold Wing 2018 е оборудван със системата Smart key, круиз контрол, 7-инчов TFT-дисплей с 8 нива на яркост, Apple Car Play, Bluetooth, еърбег, електрически регулируемо предно стъкло. Очаква се GL 1800 Gold Wing 2018 да се появи на пазара през февруари 2018 година. Флагманът на туристическите мотоциклети ще се предлага в пет варианта: багърите - Gold Wing 2018 и Gold Wing Automatic DCT 2018 и турърите - Gold Wing Tour 2018, Gold Wing Tour Automatic DCT 2018 и Gold Wing Tour Airbag Automatic DCT 2018.


   

Honda Gold Wing 2018 направи своя официален дебют на 45то издание на Tokyo Motor Show.


 ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Двигател:

 

Тип:

  6-цилиндров редови , 4-тактов, 24 клапана SOHC, течно охлаждане

Работен обем:

  1,833cc

Клапана на цилиндър:

  4

Диаметър и ход на буталото:

  73mm x 73mm

Степен на сгъстяване:

  10.5:1

Мощност:

   93kW/5500rpm

Въртящ момент:

  170Nm/4500rpm

Масло в двигателя

  4.4 литра (MT) / 5.6 литра (DCT)

Горивна система:

  PGM-FI електронен инжекцион

Резервоар гориво:

  21.1 литра

Разход на гориво:

  5.6 л./100 km

Електрическа система:

  Стартер / генератор

Акумулатор:

  12V/20AH

Капацитет на алтернатора:

  12V/120A

Задвижване:

 

Съединител:

  (MT) Хидравличен многодисков, маслен

  (DCT) Хидравличен многодисков, с маслена помпа

Трансмисия:

  6 степенна механична, с електрически реверс

  7-степенна DCT автоматична, с електрически реверс

Рама:

  Алуминиева, двойнотръбна

Размери: (L´W´H):

  Gold Wing

  L: 2,475mm

  W: 925mm

  H: 1,340mm

 Gold Wing ‘Tour’

  L: 2575 мм

  W: DCT 905 мм / MT 925 мм

  H: 1430 мм

Междуосие:

  1695 мм

Кастър ъгъл:

  30.5°

Ход на вилката:

  109 мм

Радиус на завоя:

  3.4 м

Височина на седлаката:

  745 мм

Клиърънс:

  130 мм

Суха маса:

  Gold Wing: 365 кг

  Gold Wing ‘Tour’: MT 379 кг / DCT 383 кг

Предно окачване:

  Телескопична вилка с антипотъваща система

Задно окачване:

  Pro Link

Предна гума:

  130/70R 18

Задна гума:

  200/55R 16

Предна джанта:

  18 x MT3.5

Задна джанта:

  16 x MT6.0

Спирачна система:

 Електронно контролирана комбинирана ABS система

Предни спирачки:

 320 мм x 4.5 мм двоен хидравличен диск, с  6-бутален спирачен    апарат, със синтерирани накладки

Задни спирчаки:

  316 мм x 11 мм вентилирани дискове 3-бутален спирачен апарат със синтерирани накладки

 

  • honda-2018-gl1800-goldwing_tokyo-motor-show
  • honda-2018-gl1800-goldwing-38
  • honda-2018-gl1800-goldwing-37
  • honda-2018-gl1800-goldwing-36
  • honda-2018-gl1800-goldwing-35
  • honda-2018-gl1800-goldwing-34
  • honda-2018-gl1800-goldwing-33
  • honda-2018-gl1800-goldwing-32
  • honda-2018-gl1800-goldwing-31
  • honda-2018-gl1800-goldwing-30
  • honda-2018-gl1800-goldwing-29
  • honda-2018-gl1800-goldwing-28
  • honda-2018-gl1800-goldwing-27
  • honda-2018-gl1800-goldwing-26
  • honda-2018-gl1800-goldwing-25
  • honda-2018-gl1800-goldwing-24
  • honda-2018-gl1800-goldwing-23
  • honda-2018-gl1800-goldwing-22
  • honda-2018-gl1800-goldwing-21
  • honda-2018-gl1800-goldwing-20
  • honda-2018-gl1800-goldwing-19
  • honda-2018-gl1800-goldwing-18
  • honda-2018-gl1800-goldwing-17
  • honda-2018-gl1800-goldwing-16
  • honda-2018-gl1800-goldwing-15
  • honda-2018-gl1800-goldwing-14
  • honda-2018-gl1800-goldwing-13
  • honda-2018-gl1800-goldwing-12
  • honda-2018-gl1800-goldwing-11
  • honda-2018-gl1800-goldwing-10
  • honda-2018-gl1800-goldwing-09
  • honda-2018-gl1800-goldwing-08
  • honda-2018-gl1800-goldwing-07
  • honda-2018-gl1800-goldwing-06
  • honda-2018-gl1800-goldwing-05
  • honda-2018-gl1800-goldwing-04
  • honda-2018-gl1800-goldwing-03
  • honda-2018-gl1800-goldwing-02
  • honda-2018-gl1800-goldwing-01


Yamaha Star Venture 2018

Indian Roadmaster Classic 2017