Vyrus 986 M2

Лимитирана серия от 50 бройки

Уличната версия на Vyrus 986 M2, която е в лимитирана серия от 50 бройки, вече е на разположение на клиентите и желащетите могат да си го поръчат. През 2015 година чисто новият Vyrus 986 M2 взе участие в състезанията от европейския шампионат Мoto2 (European Championship Мoto2). Неговата уникалност и голямото търсене от страна на феновете доведе до очкваната поява и на уличната версия на 986 M2. Vyrus 986 M2 е както състезателен, така и хомологизиран мотоциклет с регистрационен номер за каране по пътищата, но също и с колекционерска стойност, тъй като ще са произведени само 50 единици. Vyrus 986 M2 е оборудван с 4-цилиндровия редови двигател Honda CBR600R, който произвежда 125 к.с. при 1300 об./мин. Vyrus 986 M2 може да бъде закупен напълно сглобен и готов за каране или под формата на комплект(без двигател), към който купувача, използвайки Honda CBR600R за донор, може да монтира в гаража си неговия двигател (CBR600R).

Цената на Vyrus 986 M2 е 37 940 €, докато на комплектът отделно (без двигател) е 27 930 €.


През 2011 година на Motor Bike Expo във Верона бе показан за пръв път концептуалния модел на Vyrus 986 M2:

През 2015 година Vyrus 986 M2 участва в Мoto2 European Championship 2015:

През 2017 година вече има и лимитирана пътна версия на спортния Vyrus 986 M2 2017:

 

Начинът, по който е направен всеки един мотоциклет Vyrus, го прави уникален в света на дизайна и графиката, продукт на модерното изкуство в мотоциклетната панорама. Функцията създава дизайна, а Vyrus 986 M2 оживява в оригинален стил, нови форми и дизайнерска фантазия, която поддържа функционалността. От компанията са комбинирани креативността на Ютака Игараши и майсторството на Сам Матюс, за да реализират екстравагантния, но изключително екстремен Vyrus 986 M2. Солидната рама Omega е изработена от машини за фрезоване с ЦПУ, които обработват формите с фрезоване в продължение на много часове. 986 M2 е оборудван с изключителна композитна рама, която е направена и пригодена за невероятно твърдо шаси и изключително леко тегло. Създадената от Vyrus тотално революционна технология на шасито, както и кормилната система (напълно различна от конфенционалните предни вилки) правят карането на уникалния 986 M2 едно амбициозно предизвикателство, едно истинско завладяващо приключение. Системата на управление "hupsteer" позволява бързо и прецизно управление, благодарение на подкрепата на окачаването Push-Road. Задният високоефективен амортисьор e Öhlins TTX. Шокът е базиран на TTX36 със своята доказана състезателна технология. Технологията TTX е помогнала на много мотоциклетни състезатели да стъпят на подиума и е очевидния избор на победителите в MotoGP и WSBK. Дори и оформлението на останалите компоненти е техническа новост, както и V-образната изпускателната система, немислима за традиционен мотоциклет. Нещо, което надхвърля правилата и стига, докъдето само смелото въображение може да стигне е HP Hydroform - новата линия изпускателни уредби от HP Corse. Ауспусите са изработени чрез хидрофомоване, което е една много изтънчена технология, която преобразява алуминиевите тръби в изделия с изключителен дизайн, рекордно леко тегло, невероятно тънка дебелина и повишена механична твърдост. 

Всеки един елемент по мотоциклета може да бъде кастъмизиран по желание на купувача, така че да е абсолютно различен от другите 49. Оциите са безброй и всичко се прави по поръчка, според предпочитанията на клиента, защото компанията предлага голямо разнообразие от аксесоари, които могат да бъдат персонализирани според вкусовете на купувача. Ако клиентът предпочита болтове и валове от титан или резервоар и други елементи от карбон или керамични дискове на спирачките - всичко може да бъде изпълнено. Подходът на компанията при продажбата на мотоциклети е напълно различен. Те предлагат на клиента да посети завода им в Италия и да избере различните опции и размери за мотора съобразно своите предпочитания. Те искат клиентът да се запознае с хората, които изработват мотора му. Колко често купувача може да се срещне лично със собственика и инженерите на компанията, която произвежда мотоциклета му? Това наистина е специален момент, когато се взимат мерки съобразно теглото на клиента и позицията му на каране, който може да се сравни с посещението при шивача, когато взима мерки за шиенето на костюм. За бъдещият собственик на мотора ще е наистина запомнящо се преживяване,  докато си пие кафето с главния изпълнителен директор, момчетата от завода да му зглобяват ръчно мотоциклета. А инженерите са изключително опитни майстори, като повечето от тях са работили преди за компании, като Ducati и Bimota.

ДВИГАТЕЛ
Двигател тип: 599 (см3), 4-тактов,  4 цилиндъра, 16 клапана
Максимална изходяща мощност: 88 кВт / 13 500 об / мин
Макс. въртящ момент: 66 Nm / 11250 об / мин
Стартер: Електрически
Смазване: Маслена помпа с високо налягане,
Охлаждаща система: Течна, газ вакум въздушна система

ПРЕДАВАНЕ
Съединител: в маслена баня, многодисков 
Крайна предавка: Верига 525 О-пръстен
Скоростна кутия: 6 предавки
Преден пиньон: Z16
заден пиньон: Z41

ШАСИ
Рама: Двойна Upside down Omega (обърната Ω-образна) 
Ъгъл на наклон на вилката: oт 18 ° до 24 °
Следа: от 80 мм до 105 мм
Кормилната система: системата за управление VSS Vyrus
Предно окачване: Push-Rod
Задно окачване: Push-Rod 
Предната спирачна: 320 мм дискове - радиални спирачни апарати Brembo M4 (4 бутала с диаметър 34 мм) 
Задна спирачка: 220 мм диск - апарат Brembo P2 34 CNC (2 бутала с диаметър 34 мм)
Предната гума: 120/70 ZR 17 - MT 3.75
Предното колело: алуминиево Vyrus с 10 спици 
Задна гума: 180/55 ZR 17 - MT 6.00
Задното колело: алуминиево Vyrus с 10 спици

РАЗМЕРИ
Тегло: 151 кг
Междуосие: 1350 mm
Височина на седалката: 820 мм

Капацитетна резервоара: 10 л 

  • vyrus-986-M2-2017-010
  • vyrus-986-M2-2017-009
  • vyrus-986-M2-2017-008
  • vyrus-986-M2-2017-007
  • vyrus-986-M2-2017-006
  • vyrus-986-M2-2017-005
  • vyrus-986-M2-2017-004
  • vyrus-986-M2-2017-003
  • vyrus-986-M2-2017-002
  • vyrus-986-M2-2017-001