Harley Davidson Road King Special 2017

Harley Davidson представиха Road King Special 2017, задвижван от новия двигател Milwaukee Eight.

Новия Road King Special е без предното стъкло и е с по-високо разположени ръкохватки на кормилото. Преобладащите хромирани мотиви в предишния модел преминават в черна тематика при новия, навлизайки в царството на нео-класическите кастъмизирани багъри. Двигател, кормило, ауспуси, ролбари, огледала, фар, мигачи, капака на въздушния филтър, ръчки, степенки, алуминиевите джанти и рамата са с черно покритие, като хромът се запазва само за някои ключови компоненти на двигателя. Новият Road King Special 2017 отправя туринг линията на Harley Davidson в нова посока на стайлинг, изразявайки съвременната гледна точка на класическия Road King. Мотоциклетът се захранва от 1745 куб.см Milwaukee Eight 107, който е в състояние да произвежда 150 Нм максимален въртящ момент при 3250 оборота в минута. Степен на сгъстяване - 10.0:1. Диаметър/ход на буталото - 100мм/111.1мм. Горивна система - Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI). Система на смазване - под налягане, сух картер с охладител на маслото. Road King Special 2017 ще се предлага в 4 цветови варианта: Vivid Black, Charcoal Denim, Hot Rod Red Flake Hard Candy и Olive Gold. Комфортът, експоатациата и контролът са подобрени, благодарение на напълно новите компоненти на предното и задното окачване при всички туринг модели на Harley Davidson за 2017 година. Мотоциклетът е с нова предна вилка и ново задно окачване. Новият ръчно регулируем заден амортисьор предоставят възможност за 15% повече натоварване, в сравнение с предишните нископрофилни туристически шокове. Road King Special 2017 е със спирачки Brembo и е стандартно оборудван с ABS, Cruise Control и Harley Davidson Smart Security System. Мотоциклетът е с нов дизайн на изпускателаната система, а топлоотвеждането е подобрено. В сравнение с предишния двигател при туринг моделите, новият двигател Milwaukee Eight произвежда 10% повече въртящ момент, отличава се с по-висок коефициент на компресия и главите на цилиндрите, които са с по 4 клапана, осигурават с 50% по-голям входящ и изходящ капацитет за потока на газовете. По чифт запалителни свещи на цилиндър допринасят за по-ефективно изгаряне. Задвижваният от една верига разпределителен вал е по-лек, механично по-малко сложен и създава по-малко триене и шум. Двигателят Milwaukee Eight тежи също, като предишния, така че допълнителната му мощност допринася пряко за по-добро ускорение, което с 11% повече. Двигателят Milwaukee Eight разполага с прецизна охладителна система, която насочва потока от масло около най-горещите зони на главите на цилиндрите. Всички модели на Harley Davidson са оборудвани с приплъзващ съединител с подобрено хидравлично задвижване и с 7% по-малко усилие е необходимо при използването на ръчката на съединителя. Вибрациите са намалени, благодарение на балансиращия вал, който отнема около 75% от първичните вибрации на празен ход, което осигурява по-голям комфорт за водача. Дължината на мотоциклета е 2423 мм, ширина - 983 мм, височина - 1146 мм, височина на седалката 695 мм (при предишния модел 668 мм), междуосие - 1625 мм, ъгъл на наклон на вилката - 29.25°, следа - 175 мм. Пътният просвет (клиренс) е намален от 134 мм (при предходния модел) на 124,5 мм. Фара е с чифт халогенни лампи: 55 вата, 625 лумена къси светлини и 65 вата, 1570 лумена дълги светлини. Капацитетът на резервоара е 22,7 литра.

  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-012
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-011
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-010
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-009
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-008
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-007
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-006
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-005
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-004
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-003
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-002
  • Harley-Davidson-Road-King-Special-2017-001