Renard GT

Renard Motorcycles

Компанията Renard Motorcycles е основана през 1938 година от Дж. Лан (J. Laan) в столицата на Естония - Талин. Първите мотоциклети са оборудвани с едноцилиндрови двигатели Sachs с обем 98 куб.см. Компанията се е развивала успешно почти до края на Втората световна война, но през март 1944 година фабриката е унищожена при бомбандировки. Така е сложен край на мотоциклетната индустрия в Естония. В днешно време, единственните два оцелели мотоциклета от марката са от 1938 година. Но 70 години по-късно - през 2008 година група естонски предприемачи, дизайнери и състезателни инженери обединяват сили, за да съживят марката Renard. Първият модерен прототип Renard Grand Tourеr e показан на технологичния панаир в Хановер през 2010 година, a серийното производство започва година по-късно.

Renard GT - символ на мощност и индивидуализъм

 Всички алуминиеви компоненти (които са от алуминиева сплав, подложена дисперсно втвърдяване) по мотоциклета са проектирани и моделирани в 3D, след това изрязани от монолитен блок чрез металорежещи машини с цифрово програмно управление. Качество и здравина, заедно с изтънчен външен вид и нисък център на тежеста, са така съчетани, че водачът да може да се наслади на пълен контрол при всяка маневра. Мотоциклетът се задвижва от V-образен, 90º, дву-цилиндров двигател Moto Guzzi с по 4 клапана на цилиндър, който осигурява добро ускорение и произвежда достатъчно голям въртящ момент при ниски обороти. Агресивният двигател с модерно въздушно охлаждане произвежда приблизително 123 к.с. при 7100 оборота в минута и развива максимална скорост от 250 км/ч. Резервоарът е вграден в лекия монокок, изработен от карбон, а самият резервоар е от революционната гумена тъкан ATL, използвана във Формула1. Изпозването на кевларени влакна DuPont и синтетичното еластично покритие ATL, прави резервоара изключително здрав и издръжлив, същевременно лек и компактен с висока гъвкавост. Карбоновият монокок тежи само 9 кг и е подсилен с кевлар, за да е устойчив на удар и вибрации. Благодарение на повишеното напречно сечение, композиционното тяло е по-твърдо от обикновенната тръбна рама. Ултра леките и здрави колела са от карбон, като предното тежи 2,2 кг , а задното 2,9 кг. Motogatget Chronoclassic е сърцето на електрическата система на Renard GT, контролирайки системата, изцяло дигитално с микропроцесор и напреднала полупроводникова технология без механични релета. Това е едно ново измерение на елктрическата система на превозните средства. 

Технически характеристики:

Шаси: монокок от карбон

Междуосие: 1450 мм

Дължина: 2100 мм 
Височина: 990 мм 
Ширина: 840 мм 
Рейк: 23,6 градуса
Следа: 97 мм 
Сухо тегло: 170кг 
Капацитет на резервоара за гориво: 17 литра

Скоростна кутия: Механична 6 скорост
Височина на седалката: 825 мм

Електрически стартер
Зареждане на системата: алтернатор 450 вата 
Ел. уреди: Motogadget Chronoclassic

Тип двигател: V2 90 ° Moto Guzzi Quattrovalvole
Обем: 1326 куб.см 
Система за управление на двигателя: GET HPUG
Мощност: 123 Hp @ 7100 оборота в минута
Въртящ момент: 134 Нм @ 5600 об
Диаметър / ход на буталото: 102 мм / 81,2 мм 
Компресия: 10,8: 1
Изпускателна система: Renard GT метаматериал базирани заглушител
Охлаждане: въздушно и маслено

Предно окачване: регулируем Öhlins S36DR1L

Задно окачване: регулируем Öhlins TTX 36

Предни спирачки: Пълен ISR система, двойка полуплаващи дискове Ø 320 мм 
с 6 бутални моноблок спирачни апарати 
Задни спирачки: Пълен ISR система, един полуплаващ диск Ø 220 мм 
с 4 бутален апарат 
Съединител: Сух

Предно колело: от карбон 3.50 х 17 "/ гуми: 120/70 х 17"
Задно колело: от карбон 5.50 х 17 "/ гуми: 190/55 х 17"

  • Renard_022
  • Renard_021
  • Renard_020
  • Renard_019
  • Renard_018
  • Renard_016
  • Renard_015
  • Renard_014
  • Renard_013
  • Renard_012
  • Renard_011
  • Renard_010
  • Renard_009
  • Renard_008
  • Renard_007
  • Renard_006
  • Renard_005
  • Renard_004
  • Renard_003
  • Renard_002
  • Renard_001