EICMA 2016

Над 650 000 души посетиха изложението (част-2)

 

С всяка изминала година изложението в Милано се утвърждава, като еталон в мотоциклетния сектор. 74то издание на EICMA се проведе от 8ми до 13ти ноември в Панаирното градче Fiera Milano. Рекордна посещаемост и присъствието на всички най-големи производители от мотоциклетната индустрия в световен мащаб, доказвайки, че това е едно от най-важните събития в света, посветено на двуколесните превозни средства. Хиляди хора обичащи моторите посещават EICMA за да видят най-новите модели и нововъведения.

Явно във връзкза с бързо развиващите се азиатски пазари производителите залагат силно на малките двигатели (BMW G 310 GS, KTM RC 390, Kawasaki Versys - X 300, Suzuki DL 250 V-Strom, Honda CRF 250L Rally и т.н.). За отбелязване е също и присъствието на големите световни производители от Индия (Hero MotoCorp и Royal Enfield) и Китай (Zongshen), които показват очевиден интерес към европейските пазари. Всички големи марки от Европа, САЩ и Япония имаха солидно присъствие на шоуто. Съответствието с новите EURO4 стандарти за вредните емисии се оказа основна движеща сила на тазгодишното изложение. Една от изненадите на изложението бе електрическият скутер Elletrica на Vespa, конкуриращ се с елeктрическите скутерите на Gogoro и новия C Evolution на BMW. Много от компаниите бяха изложили електрически мотоциклети или скутери, но имаше и специална зона на електрическите мотоциклети, където фирмите бяха изложили своите продукти, които са едно идеално решение за градския трафик. Солидно присъствие при ел. мотоциклетите отбелязаха Energica, Italjet и Zero (Zero даже показаха полицейски електрически мотоциклет). Мотоциклетните компании бяха изложили машините от гамата си за 2017 година, като бяха акцентирали върху най-новите мотори и концепциите. Някои от най-впечатляващите концепции на шоуто бяха: Honda CB1100 TR, Honda Africa Twin Enduro Concept, Yamaha T7 Tenere, KTM 750 Duke Prototype, Husqvarna Vitpilen 401 Aero, Husqvarna Vitpilen 701. С уникалния си дизайн Husqvarna Vitpilen 401, Husqvarna Svartpilen 401 и Benelli Leoncino 500 бяха сред бижутата на изложението, включително и шедьоврите Brough Superior SS100 и MV Agusta F4Z. Освен премиерите и многото нови модели от гамите на компаниите за 2017 година, бяха изложени и актуализации на предишни модели. Няма как да се изброят всички без да се изпусне някой, но някои от най-интересните могат да бъдат отбелязани. Освен на прототипа Duke 750 Prototype, KTM вдигна покривалото и на три модела с малък капацитет Duke - 125, 250, 390 куб.см, а също и на карасавеца 1290 Super Duke R. Kawasaki представиха нов член от семейството Versys - новият Versys-X 300, плюс два нови модела Z - Z650 Z900. Triumph представиха новите Bonneville Bobber  и Street Scrambler. Moto Guzzi представиха V7 III Anniversario заедно с новата гама V9, но най-откряваща се беше "адската" презентация на MGS-21 Flyind Fortress. Aprilia представиха Dorsoduro 900, Shiver 900, RSF4 RF и RR, Tuono 125 и RS125. Peugeot представиха чисто новия скутер Belville. Vespaа също представиха, освен електрическия Elletrica и специалната червена версия Red 946. Yamaha представиха скутерите XMAX 300, TMAX 500, TMAX SX и TMAX DX. Освен прекасните машини T7 и R1M, беше представена лимитираната серия XSR900 Abarth и YZF R6. Honda показа над 23 машини, като повечето бяха актуализирани и подобрени модели. Освен концепциите CB1100 TR и Africa Twin Enduro Concept, Honda показа своите нови модели CRF 250 Rally и CRF 250L, новия скутер X-ADV и нов CBR1000RR Fireblade , актуализации на CBR650F и CB650F. Suzuki представиха чисто новите мотоциклети с малък капацитет V-Strom 250, GSX-S125, GSX-250R, GSX-R125 и скутера Burgman 400. Ducati представи цяла плеяда нови машини: Monster 797, Monster 1200S, Multistrada 950, Desert Sled, Cafe Racer и изключителните 939 SuperSport и 1299 Superleggera (с карбонова рама), които бяха, като магнит за посетителите. BMW Motorrad представиха актуализирания супер-турър K 1600 GTL, новият RnineT и RnineT Urban, дебютиращия чисто нов G310GS, актуализирания R1200GS и изцяло карбоновия (включително и рамата) проторип HP4 Race. Други мотоциклети, които привличаха силно вниманието на всички бяха Caballero500 на Fantic Motor, Himalayan на Royal Enfield, RZ4.21 на SWM, червения роудстър на Avinton motorcycles, Corsaro 1200ZZ на Moto Morini, RX4 на Zongshen, TR40 на Mash Motorcycles и уникалните Dragster 800RC, F4RC плюс актуализирания Brutalle 800RR на MV Agusta. Велосипедите на КТМ предизвикваха интереса на посетителите, както и един сякаш експлоадирал кросов мотоциклет Husqvarna представен с любезното съдействие на италианското списание Due Route. Acrapovic честваха 25-годишнина и направиха презентация с участието на Чаз Дейвис и Марко Меландри. Имаше изложени и мотори състезавали се в MotoGP  и Word Supеrbike. Из между тях имаше един мотоциклет от преди години - Cagiva 500GP на Джон Кочински, както и Yamaha YZR-M1 на Валентино Роси, Yamaha YZF-R1 на Алекс Лоус и Suzuki GSX-RR Маверик Винялес.

  • EICMA2016-Motoportal-069
  • EICMA2016-Motoportal-068
  • EICMA2016-Motoportal-067
  • EICMA2016-Motoportal-066
  • EICMA2016-Motoportal-065
  • EICMA2016-Motoportal-064
  • EICMA2016-Motoportal-063
  • EICMA2016-Motoportal-062
  • EICMA2016-Motoportal-061
  • EICMA2016-Motoportal-060
  • EICMA2016-Motoportal-059
  • EICMA2016-Motoportal-058
  • EICMA2016-Motoportal-057
  • EICMA2016-Motoportal-056
  • EICMA2016-Motoportal-055
  • EICMA2016-Motoportal-054
  • EICMA2016-Motoportal-053
  • EICMA2016-Motoportal-052
  • EICMA2016-Motoportal-051
  • EICMA2016-Motoportal-050
  • EICMA2016-Motoportal-049
  • EICMA2016-Motoportal-048
  • EICMA2016-Motoportal-047
  • EICMA2016-Motoportal-046
  • EICMA2016-Motoportal-045
  • EICMA2016-Motoportal-044
  • EICMA2016-Motoportal-043
  • EICMA2016-Motoportal-042
  • EICMA2016-Motoportal-041
  • EICMA2016-Motoportal-040
  • EICMA2016-Motoportal-039
  • EICMA2016-Motoportal-038
  • EICMA2016-Motoportal-037
  • EICMA2016-Motoportal-036
  • EICMA2016-Motoportal-035
  • EICMA2016-Motoportal-034
  • EICMA2016-Motoportal-033
  • EICMA2016-Motoportal-032
  • EICMA2016-Motoportal-031
  • EICMA2016-Motoportal-030
  • EICMA2016-Motoportal-029
  • EICMA2016-Motoportal-028
  • EICMA2016-Motoportal-027
  • EICMA2016-Motoportal-026
  • EICMA2016-Motoportal-025
  • EICMA2016-Motoportal-024
  • EICMA2016-Motoportal-023
  • EICMA2016-Motoportal-022
  • EICMA2016-Motoportal-021
  • EICMA2016-Motoportal-020
  • EICMA2016-Motoportal-019
  • EICMA2016-Motoportal-018
  • EICMA2016-Motoportal-017
  • EICMA2016-Motoportal-016
  • EICMA2016-Motoportal-015
  • EICMA2016-Motoportal-014
  • EICMA2016-Motoportal-013
  • EICMA2016-Motoportal-012
  • EICMA2016-Motoportal-011
  • EICMA2016-Motoportal-010
  • EICMA2016-Motoportal-009
  • EICMA2016-Motoportal-008
  • EICMA2016-Motoportal-007
  • EICMA2016-Motoportal-006
  • EICMA2016-Motoportal-005
  • EICMA2016-Motoportal-004
  • EICMA2016-Motoportal-003
  • EICMA2016-Motoportal-002
  • EICMA2016-Motoportal-001

 

Свързани статии:

EICMA 2016 (част 1)

 EICMA 2016 (част 3)

EICMA 2016 - Ретро мотоциклетите на изложението в Милано

Класация за най-красив мотоциклет на EICMA 2016

EICMA 2015