KTM 1290 Super Duke R 2017

Още по-зверски и още по-зъл.

През 2012 година на EICMA в Милано бе дебютът на KTM 1290 Super Duke R , а през 2014 година се появи на пазара и се превърна в един от най-конкурентните и добри мотоциклети в своя клас. На изложението EICMA 2016 бе показана освежена версия на мотора с цял набор от промени. Австрийската компания представи последната еволюция на своя флагман на улицата - версията за 2017 на KTM 1290 Super Duke R, който идва с нова визия и преработен двигател, който е с одобрение Euro4 и с 4 к.с. повече - вече с 177 к.с. Новият KTM 1290 Super Duke R е оборудван с двигателя LC8-V2, който е дву-цилиндров,V-образен, 1301 куб.см. Първите забележими външни промени са по-oстрите линии, новите LED светлини, по-ниското и по-широко кормило, даващи по-хищнически и по-зъл вид на "звяра". Вилката WP и задният шок (също WP) са нови. Страхоното окачване WP сега е по-стегнато и по-спортно. Що се отнася до електрониката, тя включва ride-by-wire, ABS Bosch 9,1MB, а тракшън контролът (МТС) може да бъде настроен на три нива или деактивиран. Има круиз контрол, който работи от 60 км/ч до 200 км/ч. Допълнителните характеристики включват quickshifter и система за контрол въртящия момент на двигателя. В електронния пакет е включен и KTM MY RIDE, който свързва смартфона с дисплея на мотора. Новият мултифукционален цветен TFТ дисплей предоставя цялата необходима информация по един изискан начин, подходящ за мотоциклети от това ниво. В допълнение има keyless запалване, като конвенционалният ключ за запалването е заменен с по-модерен транспондер, който ви позволява да запалите мотора с "ключа" от джоба си. KTM 1290 Super Duke R 2017 ще се появи на пазара през месец февруари 2017 година на цена от около 17 000 евро.

технически характеристики 1290 Super Duke R 2017
двигател  
тип двигател 2-цилиндров V-образен 75 °, 4-тактов
работен обем 1301 куб.см.
диаметър на буталото 108 мм
ход на буталото 71 мм
максимална мощност 177 к.с. при 9750 об / мин
максимален въртящ момент 141 Nm при 7000 об / мин
компресия 13.6: 1
стартер електрически
охлаждане течно
смазване  под налягане с 3 Eaton помпи 
маслото в двигателя Motorex, SAE 10W-50
   
съединител PASK приплъзващ с хидравлично управление
трансмисия 6-степенна скоростна кутия
   
електроника Keihin система за управление на двигателя, със система ride-by-wire и круиз контрол, двойна инжекция
тракшън контрол  с 3 режима (или деактивиран)
   
рама решетъчни стоманени тръби от хром-молибден, прахово покритие
задна подрамка решетъчни стоманени тръби от хром-молибден, прахово покритие
кормило от алуминий, диаметър 28-22 мм
вилка WP обърната 48 mm
амортисьор WP
ход на окачването отпред 125
ход на окачването отзад 156
предните спирачки Brembo - чифт четири-бутални радиални апаратчета, с 320 мм двоен диск
спирачките на задната Brembo две-бутални челюсти с 240 милиметров диск
ABS Standard, Bosch 9.1MB дву-канален (включващ супермото режим), превключваем
джанти алуминиеви, 3.50 х 17 "/ 6.00 х 17"
предна гума 120/70 ZR 17
задна гума 190/55 ZR 17
верига DID 525 5/8 х 5/16 "
изпускателна система изцяло от неръждаема стомана
наклон на предната вилка 65.1 °
следа 107 мм
междуосие 1,482 мм
клиренс 141 мм
височината на седалката (ненатоварена) 835 мм
общ капацитет на резервоара Около 18 литра / 3.5 литра резервни
сухо тегло Около 195 кг
тегло в работно състояние Около 203 кг
  • 2017_1290_superduke-r_016
  • 2017_1290_superduke-r_015
  • 2017_1290_superduke-r_014
  • 2017_1290_superduke-r_013
  • 2017_1290_superduke-r_012
  • 2017_1290_superduke-r_011
  • 2017_1290_superduke-r_010
  • 2017_1290_superduke-r_009
  • 2017_1290_superduke-r_008
  • 2017_1290_superduke-r_007
  • 2017_1290_superduke-r_006
  • 2017_1290_superduke-r_005
  • 2017_1290_superduke-r_004
  • 2017_1290_superduke-r_003
  • 2017_1290_superduke-r_002
  • 2017_1290_superduke-r_001