Harley Davidson обяви плановете си за развитие до 2022 година

StreetFighter 975, LiveWire, Pan America 1250, Custom 1250

 Гамата ще бъде разширена с новите модели LiveWire, StreetFighter 975, Pan America 1250 и Custom 1250.

Harley Davidson представи своя бизнес план до 2022 година, който се характеризира с четири нови модела. Новата маркетингова офанзива на Harley Davidson, която е съпроводена и с нови форми на разпространение и укрепване на дилърската мрежа е наречена "Мore Roads to Harley Davidson". Чрез програмата "Мore Roads to Harley Davidson", американската компания обяви, какви ще бъдат моделите, които ще бъдат представени през следващите години. Поставените цели са, чрез впускането на нови пазарни сегменти да се разшири достъпът до продуктите на марката и да се увеличи дистрибуторската мрежа. Мотоциклетният производител от Милуоки представи своя план за промишлено развитие до 2022 година, като главните акценти на новата програмата са новите продукти (разработени с цел да задоволяват настоящите клиенти и да вдъхновяват новите мотористи), по-широк достъп до продукцията и програма за подобряване финансовата стабилност на търговците на дребно. Предвиждат се нови маркетингови начини за тъговия, чрез сътрудничеството с водещи световни доставчици от електронната търговия. Освен това цифровото приложение на марката ще бъде разширено значително. Планираните инвестиции са в размер между 675 - 825 милиона щатски долара. Като цяло компанията планира да генерира над 1 милиард щатски долара годишен прираст на приходите до 2022 година в сравнение с 2017 година, чрез новата маркетингова стратегията "Мore Roads to Harley Davidson". Със стратергията си да разшири клиентската си база, американската компания в своята серия от нови модели, през следващите три годинки ще включи адвенчър байк, кастъм, стрийтфайтър, електрически мотоциклети и серия  мотоциклети с двигатели с малък обем. Без съмнение, мотоциклетът, който предизвиква най-голям интерес е Pan America 1250, който е първият адвенчър-туринг на Harley Davidson. Harley Davidson иска да работи с някой азиатски производител, за да разработи по-достъпен и евтин малолитражен мотоциклет с обем на двигателя между 250 - 500 куб.см за развивашите се пазари в Азия. Този нов модел и дистрибуторска мрежа са предназначенида привлекат нови клиенти и да увеличат продажбите на Harley Davidson в азиатските държави и най-вече в Индия, един от най-големите и най-бързо развиващите се пазари в света.


LiveWire


Бъдещи електрически модели:


StreetFighter 975


Custom 1250


Pan America 1250