Triumph представи Speed Triple 2018

Новият Speed Triple идва в две версии: S и RS

 

Triumph представи двете версии на своя нов макси нейкид байк - Speed Triple S и Speed Triple RS. И двата мотоциклета имат еднаква рама и актуализиран двигател. И дветеови версии, S и RS, са подобрени в много отношения, а RS включва още по-високо ниво на оборудване и спецификации. Speed Triple S е стандартният модел, a Speed Triple RS получава голямо разнообразие от технически характеристики и козметични актуализации. Трицилндровият 1050-кубиков двигател запазва конфигурацията и кубатурата си, но има значително развитие и важни инженерни разработки, предназначени за оптимизиране на производителността и намаляване на теглото. Те са проектирани така, че да предлагат повече мощност и по-голям въртящ момент. Сега мощността е 7% повече от предишното поколение (148 к.с.), а максималния въртящ момент е 4% по-висок (117 Нм). Двигателят на Speed Triple 2018 има 105 нови части. Подобренията по двигателя включват по-лека зъбна предавка, алуминиевите цилиндрови облицовки са с покритие от никасил, по-малък стартер, по-лек акумулатор и алтернатор. Буталата, които са с нов профил и новата цилиндрова глава, която е с оптимизирани изпускателни отвори, подобряват потока на газовете и предлагат по-високо съотношение на компресия. Новият маслен резервоар е преработен така, че да намалява нивото на маслото в двигателя, намалява триенето и подобрява разпределението на теглото. Изпускателната система е преработена, въпреки че ауспусите са пак под седалката. Speed Triple е с боядисани в черно ауспуси с алуминиеви топлини щитове и капачки от неръждаема стомана. Speed Triple RS е с ауспуси Arrow с покритие от титан, плюс топлинни щитове и капачки от карбон, което води до подобрена звукова мощност и по-леко тегло. И двете версии имат нов бордов компютър, регулируеми TFT уреди, с 5-инчов пълноцветен дисплей, специална анимация с логото Speed Triple при стартиранре, различни режими на каране и круиз контрол. Speed Triple RS е оборудван с инерционен измервателен блок - ново устройство за измерване на инерцията (IMU), което непрекъснато измерва параметри, като подвижност, ъгъл на наклон, накланяне и ускорение и след това предприема съответните мерки за активна безопасност. Speed Triple S има четири режима на каране (Sport, Road, Rain и конфигуриран от водача режим), а Speed Triple RS има още един допълнителен режим за каране (с разширени настойки за АВС и тракшън контрола). Благодарение на иновациите теглото на RS е с 3 кг по-малко от това на S. На RS има регулируем спирачен лост Brembo и координиран лост на съединителя. RS има система за заключване и запалване без ключ, като тя може да бъде и изключвана. Мотоциклетите излизат с гуми Pirelli Diablo Supercorsa. И двете версии са в два цветови варианта: в черно и в бяло.

             Технически характеристики:

  SPEED  TRIPLE S   SPEED TRIPLE RS
Тип двигател Течно охлаждане, 12 клапана, двоен разпределителен вал, 3 цилиндъра    Течно охлаждане, 12 клапана, двоен разпределителен вал, 3 цилиндъра
Обем 1050 куб. см   1050 куб. см
Диаметър / Ход на буталото 79 мм х 71,4 мм   79 х 71,4 мм
Съотношение на компресия 12,92: 1   12,92: 1
Максимална мощност 148 к.с. при 10 500 об / мин   148 к.с. при 10 500 об / мин
Максимален въртящ момент 117 Нм при 7.150 об / мин   117 Нм при 7.150 об / мин
Ауспух

Двойна неръждаема стомана 3 в 1 в 2 

  Двойна неръждаема стомана 3 в 1 в 2
Крайно задвижване верига, X-ring   верига, X-ring
Съединител Многодисков в маслена баня   Многодисков в маслена баня
Рама Двойна тръбна структура от алуминий   Двойна тръбна структура от алуминий
Люлеещо се рамо Едностранно от алуминиева сплав с ексцентричен обтегач на веригата   Едностранно от алуминиева сплав с ексцентричен обтегач на веригата
Предно колело От алуминиева сплав 17 х 3,5 "   От многоканална алуминиева сплав 17 х 3,5 "
Задно колело От алуминиева сплав, 17 x 6,0 "   От алуминиева сплав, 17 x 6,0 "
Предна гума 120/70 ZR17   120/70 ZR17
Задна гума 190/55 ZR17   190/55 ZR17
Предно окачване 43 мм регулируема вилка Showa; ход 120 мм   43 мм регулируема вилка Öhlins NIX30; ход 120 мм
Задно окачване Showa Mono-шок; ход 130 мм   Öhlins TTX36 двутръбен амортисьор; ход 130 мм
Предна спирачка Двойни 320 мм плаващи дискове, Brembo моноблок радиални апаратчета с 4 бутала; ABS с възможност да се изключва   Двойни 320 мм плаващи дискове, Brembo моноблок радиални апаратчета с 4 бутала; ABS с възможност да се изключва
Задна спирачка 255 мм единичен диск, 2-буталнен апарат Nissin. ABС с възможност да се изключва   255 мм единичен диск, 2-бутален апарат Nissin. ABS с възможност да се изключва
Дължина 2075 мм   2075 мм
Ширина 775 мм   775 мм
Височина без огледала 1070 мм   1070 мм
Височина на седалката 825 мм   825 мм
Междуосие 1445 мм   1445 мм
Ъгъл на наклон 22.9 °   22.9 °
Следа 91.3 мм   91.3 мм
Сухо тегло 192 кг   189 кг
Капацитет на горивния резервоар 15,5 литра   15,5 литра
Разход на гориво 5.2 л / 100 км   5.2 л / 100 км
Емисии на CO2 119,0 г/км   119,0 г/км

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Triumph-Speed-Triple-S-2018-002
  • Triumph-Speed-Triple-S-2018-001
  • Triumph-Speed-Triple-RS-2018-007
  • Triumph-Speed-Triple-RS-2018-006
  • Triumph-Speed-Triple-RS-2018-005
  • Triumph-Speed-Triple-RS-2018-004
  • Triumph-Speed-Triple-RS-2018-003
  • Triumph-Speed-Triple-RS-2018-002
  • Triumph-Speed-Triple-RS-2018-001
  • Triumph-Speed-Triple-2018-009
  • Triumph-Speed-Triple-2018-008
  • Triumph-Speed-Triple-2018-007
  • Triumph-Speed-Triple-2018-006
  • Triumph-Speed-Triple-2018-005
  • Triumph-Speed-Triple-2018-004
  • Triumph-Speed-Triple-2018-003
  • Triumph-Speed-Triple-2018-002
  • Triumph-Speed-Triple-2018-001