Ретро мотоциклетите на EICMA 2018

 EICMA е едно от най-важните и най-големи събития, посветено на двуколесните машини в световен мащаб. Над 1700 марки от всички области на мотоциклетната индустрия показаха всичко най-ново, което са произвели. С красиви момичета и някои от най-известните имена от моторциклетните спортове, компаниите правеха своите презентации. Някои бяха наблегнали на светлинни ефекти и огромни видеостени, а други редом до новите модели бяха изложили легендарни свои класики от миналото. Ретро мотоциклетите на EICMA 2018 бяха една от атракциите. Имаше ги и сред новите експонати на големите производители, като явно целта да се привлече внимание, при това доста успешно. В каросерията на ретро камион марка MV Agusta беше изложен уникалния  MV Agusta F4 Claudio Castiglioni. Също така MV Agusta бяха изложили ретро триколка с каросерия, пълна със сочни ябълки. Kawasaki показа, как се е променял Z900 през годините 1972, 1973,1974 1975, 1976, като беше изложен екземпляр от съответната година. Естествено, на щанда на марката беше изложен модел от последното поколение на Z900RS. Suzuki направи много ефектна презентаци на новата Katana, като облечена в трационно кимоно японка въртеше меча, чието име носи мотоциклетът, а в стъклена витрина бе изложен популярния стар модел от близкото минало и комплект самурайски мечове. Royal Enfield представиха KX Concept редом до ретро модела от 1937 година, вдъхновил неговата реализация - Royal Enfield KX 1140. Бяха показани и други известни от миналото модели, на които са посветени нови на съответните марки, като: Peugeot P 515 от 1934 година, Yamaha XT 500 от края на 70те, MV Agusta 750 S America от 1975 година. Имаше изложен екземпляр на Honda NR 750, който е с V-образен, 4-цилиндров двигател с овални бутала и с по 8 клапана на цилиндър. През 1992 година от Honda NR 750 бяха произведени около 300 бройки. Разбира се, имаше и цяла зона с ретро мотоциклети на EICMA 2018, която също предизвикваше голям интерес на посетителите. Тук имаше ретро модели на Norton, Ariel, Vincent, BMW, Bianchi, Aermacchi, Gilera, MV Agusta, Benelli, Laverda, Vespa, Honda, Kawasaki. Можеха дса се видят редица модели с интересна история, като: Vespa 150 VB1 1957, Moto Guzzi 750 S, Ducati Elite 1961,Ariel 3, Ariel Pixie, Ariel Square Four, Benelli 900 Sei,  Vincent Black Shadow 1955 и т.н. Имаше зона на военните, които бяха изложили няколко ретро мотоциклета от историческия музей на военната моторизация. Карабинерите също имаха своя зона, в която бяха изложили мотори, които са използвали през годините. Сред техните мотоциклети се открояваха Moto Guzzi Falcone Super Alce 500cc от 1949 година, Moto Guzzi Falcone Carabinieri и Moto Guzzi 850 T5. Имаше и зона на военните, които бяха изложили няколко ретро мотоциклета от историческия музей на военната моторизация. Голям интерес сред посетителите предизвикваха Gilera 500 от 1942 година, Indian 750 от 1941 година и Moto Guzzi "Superalce 500" от 1943 година.


Triumph Bonneville Citroen Charlestone

EICMA 2016 - Ретро мотоциклетите на изложението в Милано

Най-добрите кастъми на EICMA 2018

Най-интригуващите кастъми на EICMA 2017

Най-добрите кастъми на EICMA 2016

Горещите момичета на EICMA 2018 (част 1)

Горещите момичета на ЕICMA 2018 (част 2)

EICMA 2018 - поглед към бъдещето на двуколесната мобилност (част 2) 


  • EICMA2018-Motoportal_072
  • EICMA2018-Motoportal_071
  • EICMA2018-Motoportal_070
  • EICMA2018-Motoportal_069
  • EICMA2018-Motoportal_068
  • EICMA2018-Motoportal_067
  • EICMA2018-Motoportal_066
  • EICMA2018-Motoportal_065
  • EICMA2018-Motoportal_064
  • EICMA2018-Motoportal_063
  • EICMA2018-Motoportal_062
  • EICMA2018-Motoportal_061
  • EICMA2018-Motoportal_060
  • EICMA2018-Motoportal_059
  • EICMA2018-Motoportal_058
  • EICMA2018-Motoportal_057
  • EICMA2018-Motoportal_056
  • EICMA2018-Motoportal_055
  • EICMA2018-Motoportal_054
  • EICMA2018-Motoportal_053
  • EICMA2018-Motoportal_052
  • EICMA2018-Motoportal_051
  • EICMA2018-Motoportal_050
  • EICMA2018-Motoportal_049
  • EICMA2018-Motoportal_048
  • EICMA2018-Motoportal_047
  • EICMA2018-Motoportal_046
  • EICMA2018-Motoportal_045
  • EICMA2018-Motoportal_044
  • EICMA2018-Motoportal_043
  • EICMA2018-Motoportal_042
  • EICMA2018-Motoportal_041
  • EICMA2018-Motoportal_040
  • EICMA2018-Motoportal_039
  • EICMA2018-Motoportal_038
  • EICMA2018-Motoportal_037
  • EICMA2018-Motoportal_036
  • EICMA2018-Motoportal_035
  • EICMA2018-Motoportal_034
  • EICMA2018-Motoportal_033
  • EICMA2018-Motoportal_032
  • EICMA2018-Motoportal_031
  • EICMA2018-Motoportal_030
  • EICMA2018-Motoportal_029
  • EICMA2018-Motoportal_028
  • EICMA2018-Motoportal_027
  • EICMA2018-Motoportal_026
  • EICMA2018-Motoportal_025
  • EICMA2018-Motoportal_024
  • EICMA2018-Motoportal_023
  • EICMA2018-Motoportal_022
  • EICMA2018-Motoportal_021
  • EICMA2018-Motoportal_020
  • EICMA2018-Motoportal_019
  • EICMA2018-Motoportal_018
  • EICMA2018-Motoportal_017
  • EICMA2018-Motoportal_016
  • EICMA2018-Motoportal_015
  • EICMA2018-Motoportal_014
  • EICMA2018-Motoportal_013
  • EICMA2018-Motoportal_012
  • EICMA2018-Motoportal_011
  • EICMA2018-Motoportal_010
  • EICMA2018-Motoportal_009
  • EICMA2018-Motoportal_008
  • EICMA2018-Motoportal_007
  • EICMA2018-Motoportal_006
  • EICMA2018-Motoportal_005
  • EICMA2018-Motoportal_004
  • EICMA2018-Motoportal_003
  • EICMA2018-Motoportal_002
  • EICMA2018-Motoportal_001