Arch Motorcycles на Киану Рийвс актуализира модела KRGH-1

 

Компанията Arch Motorcycles, която е собственост на Гард Холингър и холивуската звезда Киану Рийвс, актуализира своя най-добър модел - KRGH-1. На пръв поглед  Arch KRGH-1 2020 изглежда почти непроменен, но всъщност има около 150 нови части и 20 видими модификации.

Новите характеристики включват леко коригирана каросерия, допълнително усъвършенствано, напълно регулируемо окачване Öhlins, подобрена ергономичност, модифицирана спирачна система и ABS Bosch, като стандартно оборудване. Мотоциклета е с нов леко променен резервоар, нов LED фар, седалката е модифицирана и нов карбонов преден калник. Най-забележителната промяна се отнася до люлеещото рамо. Новият компонент е съставен от различни заварени алуминиеви фрезовани части. Теглото е намалено значително, а здравината е увеличена.

Новата предна вилка е 48 мм ARCH/Öhlins FGRT, включваща NIX технология и предлага различни регулируеми настройки. Задният напълнорегулируем амортисьор също е Öhlins. Двигателят е същият - S&S Cycle T 124, който е 45º  V2 с обем 2032 куб.см (124 куб.инча), с мощност 124 к.с и въртящ момент 165 Нм. Моторът е с шест-степенна трансмисия и сух съединител. Колелата, 19-инчовото предно и 18-инчово задно, са с карбонови джанти BST и гуми Michelin Commander II. Спирачките са ISR. Отпред са двойка 320 мм дискове с 6-бутални апаратчета, а отзад е един 240 мм диск с 4-бутално апаратче. Изпускателната система Arch звършва с шумозаглушител Yoshimura. KRGH-1 е с тръбна стоманена рама и алуминиева подрама. Работата по обработката на алуминиевия резервоар за гориво изисква повече от 33 часа работа, за да се получи характерния разпознаваем профил на резервоарите Arch. Arch KRGH-1 2020 е с началана цена от 85 000 долара, като се предлагат опции за кастъмизация, така че всеки мотоциклет от модела да има своя собственна индивидуализация. Всеки един мотоциклет KRGH-1 се прави по поръчка в съоръжението на Arch Motorcycles в Лос Анджелис, Калифорния, а целият процес отнема 90 дни.

  • Arch-KRGT-1-2020_11
  • Arch-KRGT-1-2020_10
  • Arch-KRGT-1-2020_09
  • Arch-KRGT-1-2020_08
  • Arch-KRGT-1-2020_07
  • Arch-KRGT-1-2020_06
  • Arch-KRGT-1-2020_05
  • Arch-KRGT-1-2020_04
  • Arch-KRGT-1-2020_03
  • Arch-KRGT-1-2020_02
  • Arch-KRGT-1-2020_012
  • Arch-KRGT-1-2020_01

 Компанията Arch Motorcycles е основана през 2011 година от Гард Холингър и Киану Рийвс в Хоторн, Калифорния, на час път южно от Лос Анджелис. Гард Холингър е дългогодишен приятел на Киану Рийвс и е един от най-уважаваните мотоциклетни дизайнери в света. Тяхното приятелство датира от 2007 година, когато известният актьор, който има голяма колекция от мотоциклети, се обръща към Гард Холингър да модифицира негов Harley Davidson. Тогава двамата започват да говорят за изграждането на един напълно нов мотоциклет. През 2015 година се появяват първите мотоциклети на компанията, които са от модела KRGH-1 и са в различни вариации. Те са на стойност 78 000 долара и са базирани на прототипа, който Гард Холингър прави за Киану Рийвс преди години. Arch KRGH-1 е с 2032-кубиков двигател S&S. Мощността му е 119 к.с. Максималият въртаящ момент е 121 Нм. Скоростна ку кутия е 6-степенна. Теглото на мотоциклета е 244 кг. Височината на седалката е 706 мм. Резервоарът е с вместимост 19 литра.

 

През 2017 година Arch KRGH-1 бе показан в обновен вариант, заедно с двта нови модела тогава Arch 1s и Arch Method 143, на изложението в Милано. Трите модела на Arch Motorcycles се радваха на интерес по време на EICMA 2017.

Arch 1s е вторият модел на компанията. Той е със същият 2032-кубиков двигател S&S. Двте колела са 17-инчови с карбонови джанти BST, които са с гуми Michelin Power RS. Шасито е с по-агресивна геометрия и по-късо междуосие. Окачането е ARCH/Öhlins.

 

Моделът Arch Method 143 е в лимитирана серия от само 23 бройки. Двигателят S&S е сработем обем 2343 куб.см. (143 куб.инча - откъдето идват и цифрите в името на модела). Концепцията на дизайна и висококачествената изработка включва компоненти, изработени от карбон, кожа и алуминий, обработен с металообработващи машини с цифрово програмно управление. Дизайнът и конструкцията на на изпускателната система, която е от титан и карбон, са базирани на тези от състезателните мотоциклети в MotoGP. Колелта са изработени от карбон, проектирани са от Arch Motorcycles и са произведени от BST. Гумите са Michelin Power RS.