Ducati представи гамата си за 2020 година

  Ducati представи новите модели в гамата си за 2020 година, включваща: Ducati Panigale V2 , Ducati Panigale V4 и V4 S, Ducati Streetfighter V4 и V4 S, Ducati Multistrada 1260 Grand Tour, Ducati Scrambler Icon Dark  и обновения Ducati Diavel 1260, както и електрическите велосипеди MIC-RR, MIC-RR Limited Edition и MIC-S.


Известната италианска компания, базирана в индустриалния район Борго Панигале (Болоня, Италия), вдигна покривалото на Ducati Streetfighter V4 2020. Моделът е в две версии: V4 и V4 S. Ducati Streetfighter V4 е на базата на Panigale  V4. Двигателят Desmosedici Stradale е 90º V4 с работен обем 1103 см3, с максимална мощност 208 к.с. (153 кВт) при 12 750 об./мин. и максимален въртящ момент 123 Нм при 11 500 об./мин. При 199 кг сухо тегло това е 1,04 к.с. на килограм (при версия V4), а при 178 кг сухо тегло това е 1,17 к.с. на килограм (при версия V4 S). Производителността може да нарастене допълнително като бъде монтирана изпускателната систена Ducati Performance от Akrapovic, кoето води до намаляване на теглото с 6 кг и увеличаване на мощността до 220 к.с. Електрониката e взета директно от Panigale V4. Електронния пакет се основава на използването на 6-осна инерционна платформа 6D IMU (Iternal Measurement Unit).


Новостите при Ducati Diavel за 2020 година са единсвенно в цветовете. Двата нови цвята: за стандартната версия Diavel 1260 вече в матово черно (ще се появи на пазара от ноември 2019), а по-изисканата версия Diavel 1260 S се предлага в нов червен цвят (ще се появи на пазара от февруари 2020). И двата мотоциклета оборудвани с добре познатия дигател Testastretta DVT 1262, който е с мощност 159 к.с. при 9 500 об./мин. и максимален въртящ момент 129 Нм при 7 500 об./мин.

 


Семейството на Scrambler е допълнено с нова версия. Това е Ducati Scrambler Icon Dark, който е оборудван с двуцилиндров 803-кубиков двигател с въздушно охлаждане, отговарящ на Euro5. Ducati Scrambler Icon Dark се отличава с перфектна маневреност и нисък център на тежестта. Височината на седалката е 798 мм. Сухото му тегло  е 175 кг. Цветовата му гама е в сиво и черно.

По време на представянето на моделите за 2020 година Клаудио Доменикали как компанията работи по моделите за следващите години. По-конкретно са два модела, базирани на Scrambler. Единият е вдъхновен от ралитата и пясъците и се нарича Desеrt X, а другият е Scrambler Motard. Бяха показани тяхни стилистични рисунки.


 След големия интерес, предизвикан от MIC-RR на EICMA 2018, сега Ducati разкри и цялата си гама от електрически велосипеди, която включва още три нови ел. велосипеда. Тук голямата новина е MIC-RR Limited Edition, от който ще бъдат произведени само 50 номерирани бройки, сглобени в Италия, които ще са с окачвания Öhlins, карбонови джанти, електронна скоростна кутия с електронно превключване на предавките, а също така MIC-RR Limited Edition ще е украсен със специална графика на Ducati Corse и може да бъде персонализиран с името на клиента. Ducati MIC-S е електрически планински байк със спортни функции, подходящ за всякакви екстремни терени. Гамата се допълва с  E-Scrambler, електрически велосипед с висококачествени компоненти, подходящ, както за големия град, така и за селските пътища.


 Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour 2020. Новото попълнение в семейството на Ducati Multistrada се нарича Grand Tour, което е специална версия на 1260 S.  Двигателят Ducati Testastrela DVT (Ducati Variable Timing) е оборудван с 4 режима на каране. Максималната мощност е 158 к.с при 9 500 об./мин. и максималният въртящ момент е 129,4 Нм при 7 500 об./мин. Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour е оборудван с Ducati Quick Shift (DQS), инерционна платформа IMU (Inertial Measurment Unit), спирачна система Brembo с ABS Cornering, Cornering Lights, Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC) и полуактивна система за управление на окачването Ducati Skyhook Suspension (DSS). Освен това Bluetooth модулът е наличен, като снандарт, който чрез мултимедийна система на Ducati (DMS) позволява свързване на мотора със смартфон да се управляват различни функции (приемане на разговори и слушане на музика) чрез бутоните на кормилото и показване на информацията на 5-инчовия TFT дисплей с висока разделителна способност.


 Ducati Panigale V4  е обновен за 2020 година.  Суперспортната версията на 2020 година е с редица модификации на аеродинамиката, ходовата част, електронното управление и системата Ride by Wire. Непромененият двигател Desmosedici Stradale 90º V4 e с обем 1103 куб.см и е с мощност 214 к.с. при 13 000 об./мин. и максимален въртящ момент 124 Нм при 10 000 об./мин. Моделът Panigale V4 традиционно е в две версии: V4 и V4 S.


Ducati Panigale V2. Това е обновения модел на Panigale 959. Теглото му е  172 кг. Двигателят остава същият двуцилиндров, но е с мощност 155 к.с. при 10 750 об./мин. и въртящ момент 104 Нм при 9 000 об./минута и вече отговаря на нормите за вредните емисии Euro5. Двигателят на обновения Panigale V2 2020 е по-мощен с 5 к.с. и с 2 Нм по-голям въртящ момент в сравнение с двигателя на Panigale 959. Компресията е 12,5:1. Увеличението на производителността на двигателя е свързано главно с новите инжектори, както и с новите всмукателни канали, които при същия дебит имат по-малки загуби на налягане в сравнение с предишните. Дроселните клапи се управляват от система Ride by Wire. Рамерът   им остава непромемен. Двигателят е констуктивен елемент от шасито, което е направено около същия монокок. Актуализирана е електрониката. Изпускателната система, която разполага с два катализатора,  също е нова.