Triumph представи Rocket III GT 2020 и Rocket III R 2020

В началото на годината Triumph представи лимитираната серия Rocket III TFC (Triumph Factory Custom). Сега  британската компания представи новия Rocket III 2020, който не е специална серия, а стандартен модел. Емблематичният британски пауър крузър, чиято първа версия се появи през 2004 година, сега идва напълно обновен и се предлага с в две версии: GT (Gran Turismo) и R (Roadster). Изцяло новият три-цилиндровият двигател е с обем 2458 куб.см. Със своя 2,5-литров обем това е най-големият серийно произвеждан моторен агрегат, който осигурява 11 % по-висока мощност от първото поколение на модела. Максималната мощност е 167 к.с. при 6000 об./мин. (при лимитираната серия Rocket III TFC мощността е малко повече - 179 к.с.). Максималният въртящ момент е 221 Нм при 4000 об./мин. Въртящият момент, комбиниран с мощността и настройката на шасито, осигурява ускорение от 0-100 км/ч за само 2,79 секунди. Теглото на мотоциклета е олекотено с 40 кг  в сравнение с предишното поколение, като само двигателят е с 18 кг по-лек. Три-цилндровият двигател е комбиниран с 6-степенна високоефективна скоростна кутия, приплъзващ хидравличен съсединител, подпомагащ въртящия момент. Новия Rocket III се отличава с чисто нова оптимизирана алуминиева рама с иновативен дизайн (предишния беше със стоманена). Крайното предаване с кардан. Предното окачване с 47-мм обърната вилка Showa, напълно регулируема с 120 мм ход. Отзад окаването е също е Showa - моноамортисьор с пълен набор от настройки и с ход 107 мм. Спирачките са Brembo. Отпред са два плаващи спирачни диска по 320 мм всеки  и с 4-бутални моноблокови радиални апаратчета Brembo M4.32 Stylema с Cornering ABS, отзад е единичен 300 мм спирачен диск с 4-бутален моноблоков апарат Brembo M4.30 с Cornering ABS. Резервоарът побира 18 литра. Сухото тегло на Rocket III GT е 294 кг , а  на Rocket III R е 291 кг. Rocket III GT е с ширина на кормилото 886 мм и височина на седалката 750 мм. Rocket III R е с по-широко кормило (889 мм) и с по-висока седалка (773 мм). При  Rocket III GT седалката на пасажера е с облегалка, а ръкохватките са стандартно отопляеми (по избор може да бъдат монтирани на R версията). И двете версии имат по две опции за цвят. Rocket III R  - черен и червен,  Rocket III GT - черен и сребристо-сиво-черен. Колелата с алуминиеви джанти с по 20 спици. Гумите са Avon Cobra Chrome. Предна 150/80 R17, задна 240/50 R17. Rocket III GT и Rocket III R са стандартно оборудвани с Cornering ABS, управляван от контролен блок IMU, който също контролира тракшън контрола. Електрониката също включва Ride-by-Wire, 4 режима на каране (Road, Rain, Sport, Rider), контрол на сцеплението, круиз контрол, Hill Hold Control и система за палене без ключ. Цветният TFT дисплей е с променлив наклон, за по-добра видимост при всякакви светлинни условия. Вградена  Go-Pro система, Bluetooth свързаност,  безплатно приложение "My Triumph", и система за следене налягането в гумите, която е сред опциите. Като допълнително оборудване се предлага системата Triumph Shift Assist, която позволява превключване на предавките нагоре инадолу, без да се използва съединителя. Повече от 50 аксесоари са налични за двете версии.

  • Triumph-Rocket-III-2020_018
  • Triumph-Rocket-III-2020_017
  • Triumph-Rocket-III-2020_016
  • Triumph-Rocket-III-2020_015
  • Triumph-Rocket-III-2020_014
  • Triumph-Rocket-III-2020_013
  • Triumph-Rocket-III-2020_012
  • Triumph-Rocket-III-2020_011
  • Triumph-Rocket-III-2020_010
  • Triumph-Rocket-III-2020_009
  • Triumph-Rocket-III-2020_008
  • Triumph-Rocket-III-2020_007
  • Triumph-Rocket-III-2020_006
  • Triumph-Rocket-III-2020_005
  • Triumph-Rocket-III-2020_004
  • Triumph-Rocket-III-2020_003
  • Triumph-Rocket-III-2020_002
  • Triumph-Rocket-III-2020_001