MV Agusta F4 Claudio - трибют към Клаудио Кастилиони

Новата лимитирана серия Claudio на MV Agusta е на базата на супербайка F4 и отдава почит на човека, посветил живота си на двуколесните машини и възкресил марката MV Agusta - Клаудио Кастилиони. MV Agusta F4  е представен пред обществеността през 1997 година и е резултат на дизйнерското вдъхновение на гениалния Масимо Тамбурини и мениджърския стил и интуицията на Клаудио Кастилиони. Cagiva е основана през 1950 година от Джовани Кастилиони във Варезе, Италия. Синовете му Калудио и Джанфранко се включват в мотоциклетната индустрия през 1978 година. През 1985 година, когато Тамбурини отива да работи за Cagiva, започва сътрудничеството между него и Клаудио. По това време Ducari е притежание на Cagiva, а първото творение на тяхното сътрудничество е емблематичният Ducati 916.

Спецификацията на шасито включва спирачки Brembo Stylema и окачване с най-висококачественото оборудване на Öhlins - отпред 43 мм обърната вилка Öhlins NIX 30 и отзад моно амортисьор Öhlins TTX. Колелата са с карбонови джанти BST Rapid Tech с гуми Pirelli Diablo Supercorsa. Резервоарът е с капаците 17 литра. Междуосието е 1430 мм. Височината на седалката е 830 мм. Другите характеристики включват седалка с бродиран надпис Claudio и слон Cagiva на резервоара. В сравнение с базовия двигател F4, за Claudio, има редица операции направени по двигателя от Reparto Corse. Всмукателните и изпускателните отвори са преработени, за да се по-добра ефективност на флуидната динамика. Редица движещи се части в двигателя, при  които има триене, имат покритие DLC (Diamond Like Carbon). F4 Claudio има многодисков съединител STM в маслена баня с радиална помпа Brembo. Предавателната кутия е с 6 скорости. F4 Claudio е с 4-цилиндров двигател с обем 998 см3, който дава мощност 205 к.с. при 13 450 об./мин. за стандартната конфигурация, одобрена за използване по пътищата, а в конфигурацията за писта с титанивеви ауспуси мощността нараства до 212 к.с. при 13 600 об./минута, като въртящият момент е 115 Нм при 9 300 об./ мин. Сухо тегло е 183 кг (състезателната конфигурация е 175 кг). Има четири режима на шофиране, които могат да бъдат избрани с помоща на бутони, като при състезателните мотоциклети, като към режимите Нормален, Спорт и Дъжд  е добавен новия режим  Кастъм. 8-степенният тракшън контрол е преработен, за да осигури на водача възможно най-доброто управление при различни условия. F4 Claudio е стандартно оборудван с електронен куикшифтър MV EAS 2.0. Има AIM екран със събиране на данни, GPS и софтуер F4 RC. Това позволява надежден мониторинг на поведението на мотоциклета, особено на пистата. Цената на мотоциклета не е обявена, засега. Лимитираната версия F4 LH44, посветена на Люис Хамилтън струва 64 440 евро и е с по-малко екстремни характеристики от F4 Claudio, който със сигурност ще е по-скъп. MV Agusta F4 Claudio ще бъде пуснат в лимитирана серия от 100 бройки.

  • Claudio-012
  • Claudio-011
  • Claudio-010
  • Claudio-009
  • Claudio-008
  • Claudio-007
  • Claudio-006
  • Claudio-005
  • Claudio-004
  • Claudio-003
  • Claudio-002
  • Claudio-001

MV Agusta F4Z представен на Concours D'elegance

MV Agusta Dragster 800 RR Pirelli  2019

MV Agusta Brutale 800 RR America 2018

MV Agusta Brutale 800 RR LH44  2018

Tamburini T12 Massimo - безапелационно уникален

Horex VR6 Black Edition