Midual Type-1

В края на 2014 година, френската компания Midual се присъедини към мотоциклетният пазар, с лимитирана серия мотоциклети на хипер цени. Основателят на Midual е Olivier Midy. Компанията се намира в Анже, западна Франция. За сега са призведени два прототипаType-1, като до 2016 година френският производител планира да напрви 35, които ще са с цени от 140 000 евро. Мотоциклетът Midual Type-1 - рядко срещан стандарт на детайли и изработка, поръчкова персонализация, висококачествена монокок рама.

 

На представянето в Pebble Beach 2014, двата прототипа бяха изложени наред с коли на марките: Lamborghini, Bentley, Maserati, Hennessy, McLaren, Rolls-Royce, Renovo, Porche, Saleen, Lincoln, Mercedes-Benz, BMW, Infiniti, Alfa-Romeo и Toyota. Това е истинска индикация за тази нова френска компания, защото това бяха единствените два мотоциклета на най-важното луксозно автомобилно събитие. Midual Type-1 е обмислян в продължение на 15 години. Стайлинга на първия Midual е бил направен от уважавания мотоциклетен дизайнер от Лос Анджелис -  Glynn Kerr. Olivier Midy поръчва на Kerr да разработи серия концептуални скици, в края на 90те години.

 Както може да се види от скиците, Midy се е надявал да използвая името Douglas (известна в миналото британска марка мотоциклети). Но усилията да си осигури правата върху името, са неуспешни и моторът дебютира на шоуто "Mondial de l'Automobile" в Париж през 1999 година, като 900 (въпреки, че има някои по-ранни макети с логото 860).

 Двигателят на Midual Type-1 е двуцилиндров боксеров, но за разлика от боксеровият двигател на BMW (където е напречен), в Type-1 е разположен надлъжно. Което му осигурява оличен баланс, а освен това има и нисък център на тежестта. Той е под наклон 25о, предният цилиндър надолу, а задният - нагоре (както се вижда от снимките и скиците). Двигателят е 1036 куб. см, има мощност от 106 к.с. при 8000 оборота в минута, максимален въртящ момент 100 Nm при 5300 оборота в минута, максимални обороти на двигателя - 8800 оборота в минута, диаметър / ход на буталото - 100 мм / 66 мм, степен на сгъстяване 12:1, DOHC (по 4 клапана на цилиндър), течно охлаждане с разширителна камера и два маслени радиатора, 6-степенна трансмисия, многодисков съединител в маслена баня.

 

В Type-1 рамата е проектирана и разработвана в рамките на няколко хиляди часа, според тяхната документация. За изработката на рамата е използвано единично цяло парче алуминий, хвърлено във Френската космическа леярна. След това то е дооформено на ръка, след многобройни междинни операции. Външната двойна стена служи като резервоар за горивото и това също е патентовано.

35те мотоциклета, които ще се произведат и ще са на разположение през 2016 година, ще са предназначени единствено за европейския пазар. Цената на Midual Type-1  включва и четиригодишен договор за поддръжка, включително взимането мотоциклета директно от клиента, транспортирането му до сервиза и доставката му обратно на клиента.

 

Всички метални части показват ниво на детайлност, далеч извън нормата. От арматурното табло и аналоговите измервателни уреди, цялата кожена тапицерия, бутоните за управление, до стойката даже, всеки елемент е специфичен, рафиниран и благороден. От всяка страна се вижда експертрната работа на най-квалифицираните френски работници. Midual е проектиран бъде персонализиран до там, че всеки мотоциклет да бъде модифициран напълно в унисон с неговия собственик. 3375 са вариантите за платежоспособните клиенти (само различните видове цветове на кожата са 45). И накрая всеки Midual Type-1 също ще е снабден с пореден номер, дата на производство и име на собственика.

  • 19-midual
  • 18-Midual
  • 17-Midual
  • 16-Midual
  • 15-Midual
  • 14-Midual
  • 13-Midual
  • 12-midual
  • 10-midual
  • 09-midual
  • 08-midual
  • 07-midual
  • 06---midual
  • 04-2016-Midual-Type-1-prototype
  • 03-Midual
  • 02-midual

 

 

 

                                                                                                                                                                                                           

 

 

   

 .