Spirit Motorcycles: GP Sport и GP Street, GP Sport R и GP Street R

 

След като преди дни две легендарни британски компании представиха две супер машини, Ariel своя Ace R и Norton своя V4 SS, сега други британци - Spirit Motorcycles представиха четири нови модела: GP Sport и GP Street, както и GP Sport R и GP Street R. GP Street е ефективна нейкид-версия на GP Sport, а R-моделите имат по-мощен двигател и по-добра електроника. Това е първата производствена линия на Spirit, а двигателите на четирите модела са на базата на три-цилиндровия Triumph Daytona 675. Spirit Motorcycles Limited е нова компания, формирана от  на кастъм-специалистите от Spirit of the Seventies, които са обединили усилията си с Тони Скот и инженерния му екип на T3 Racing. Екипът на Т3 знае всичко, което трябва да се знае за Triumph Daytona 675. На феновете на кастъм-байковете Spirit of the Seventies са добре познати със своите отлично направени и красиви машини, но както се появиха след 2010 година, така след няколко години привидно се изгубиха. Сега се завръщат по един блестящ начин с тези нови великолепни мотоциклети. И двете фирми са базирани в Кент, както и новото съвместно предприятие. 

GP Sport R и GP Street R бяха презентирани на официално мероприятие в Bike Shed в Лондон. Мотоциклетите са c напълно регулируема стоманена тръбна рама и е с ръчно изработено алуминиево люлеещо се рамо. GP Sport и GP Sport R са облечени изцяло в карбон. Теглото име 145 кг за R-версииите и 150 кг за базовите модели. Окачването е дело на K-Tech с предна вилка KRT 2 и напълно регулируем заден амортисьор 35 DDS. Спирачките са PFM. Обемът на двигателя е увеличен до 750 куб.см, диаметърът на буталото е същият 76 мм като на Daytona 675, но ходът на буталотро е увеличен от 49,6 мм до 55 мм. компресията е увеличена от 13.1: 1 при  Daytona 675 до 13.5: 1 при базовите модели и  до 13.8: 1 при R-версиите. Мощността е увеличена от 126 к.с. (при 11 900 оборота /минута) до 156 к.с. (при 14 200 оборота /минута) на базовите модели и до 180 к.с. на  R-версиите. Електрониката се управлява от модулен захранващ блок Motec M130 ECU, използващ широк спектър от сензори и електронни системи, включващи: регулируем тракшън-контрол с мулти-настройки, wheelie control и регулируем електронен приплъзващ съединител Bosch. Ръчно изработената изпускателна система T3 e изцяло от титан. Производството на мотоциклетите ще започне в началото на 2017 година, а клиентите ще получат първите доставки през март. GP Sport и GP Street ще струват 45 000 британски паунда, цената на GP Sport R ще започва от 65 000 британски паунда, а цената на GP Street R ще започва от 70 000 британски паунда, като от него ще бъдат произведени едва 50 бройки.

GP Sport R:

  • spirit-gp-sport-r-022
  • spirit-gp-sport-r-021
  • spirit-gp-sport-r-020
  • spirit-gp-sport-r-019
  • spirit-gp-sport-r-018
  • spirit-gp-sport-r-017
  • spirit-gp-sport-r-016
  • spirit-gp-sport-r-015
  • spirit-gp-sport-r-014
  • spirit-gp-sport-r-013
  • spirit-gp-sport-r-012
  • spirit-gp-sport-r-011
  • spirit-gp-sport-r-010
  • spirit-gp-sport-r-009
  • spirit-gp-sport-r-008
  • spirit-gp-sport-r-007
  • spirit-gp-sport-r-006
  • spirit-gp-sport-r-005
  • spirit-gp-sport-r-004
  • spirit-gp-sport-r-003
  • spirit-gp-sport-r-002
  • spirit-gp-sport-r-001

GP Sport R и GP Street R на официалното мероприятие в Bike Shed в Лондон:

  • Bike-Shed-London-022
  • Bike-Shed-London-021
  • Bike-Shed-London-020
  • Bike-Shed-London-019
  • Bike-Shed-London-017
  • Bike-Shed-London-016
  • Bike-Shed-London-015
  • Bike-Shed-London-014
  • Bike-Shed-London-013
  • Bike-Shed-London-012
  • Bike-Shed-London-011
  • Bike-Shed-London-010
  • Bike-Shed-London-009
  • Bike-Shed-London-008
  • Bike-Shed-London-007
  • Bike-Shed-London-006
  • Bike-Shed-London-005
  • Bike-Shed-London-004
  • Bike-Shed-London-003
  • Bike-Shed-London-002
  • Bike-Shed-London-001