Най-добрите кастъми на EICMA 2018

    Всяка година на изложението в  Милано се показват най-нови модели, концепции, спортни и ретро мотоциклети. Но там могат и да се видят някои от най-екстравагантните и манияшки кастъми. На EICMA 2018 бяха изложени доста  интересни кастъмизирани машини, посветени на различни тематики. Много от най-известните компании, предлагащи компоненти за тунинговане и кастъмизация бяха на EICMA 2018, демонстрирайки най-добрата от продукцията си, като почти всички бяха изложили поне един мотоциклет, преобразен с техни части. Risoma, Barracuda и десетки други компании показаха разнообразна и богата продукция. Option 719 (произвеждащи компоненти за BMW) се представиха със заводския BMW R nineT Racer, но усъвършенстван визуално с елементи на Option 719. Въздушни филтри DNA показаха умопомрачителния кастъм #DCR018, който е на базата на BMW R nineT. Custom Works Zon представиха зрелищния кастъм, наречен Zonnevlek. Yoshikazu Ueda и Yuichi Yoshizava от Custom Works Zon бяха преобразили до неузнаваемост Harley Davidson Street 750. Имаше и един интересен мотоциклет, направен да подобри рекорда за скорост на мотоциклет, задвижван с природен газ. Наречен Open Eyes Dream (или кратко "Cherry") и е измайсторен от Dino Romano и неговия екип, с подкрепата на италианската марка за луксозни мъжки часовници U-Boat Italo Fontana. Мотоциклетът е с 4-цилиндров двигател, с обем 1000 куб.см и с мощност 240 к.с. Теглото му е 240 кг.  Друг изложен кастъм, който е използван в състезания e BMW Nervous, който е изработен от Rino Rinus от Cafe Rycycles. Този турбо-кастъм е на базата на  BMW R850R. Mашината с номер 81 е карана лично от Rino Rinus в клас "Freak Class" в състезнията Sultans of Sprint, които са за кастъми, на базата на ретро мотоциклети. Indian Chief Vintage от 2016 г. е преобразен от Markus Krasser в синия шедьовър Indian Bagger за музея Top Mountain Motorcycle Museum в Австрия. Друг изложен кастъмизиран мотоциклет бе изящния Harley-Davidson Turbo Street Fighter, направен в Япония от Cherry's Company. Компанията от Токио е създадена от Kaichihor Kurosu, който е един от елитните японски кастъм-майстори. Направен с много въображение и невероятна изработка на детайлите, този турбо мотоциклет няма нищо общо, с който и да е кастъмизиран Harley-Davidson. На своя щанд на изложението Kawasaki бяха изложили новия Z900RS 2019. Но освен него, там бяха изложени и два прекрасни кастъм-варианта на този модел. Kawasaki Z900RS е кастъмизиран от френското ателие MRS Oficina. Фронтменът на MRS Oficina Марио Рафаел Соарес е направил този кафе-рейсър със сътрудничеството на Kawasaki Europe, като това е третата им съвместна дейност (след Kawasaki Z650 Flat Track и Kawasaki Vulcan S Cafe Racer). Другият кастъмизиран Kawasaki Z900RS е дело на Moto Corce. Това е един мотоциклет, отличаващ се с изключителен дизайн, като много от частите, вложени в него са от титан и карбон. Явно, Z900RS е доста привлекателен, защото имаше още няколко кастъмизирани варианта на тозимодел на Kawasaki. На своя щанд Yoshimura също показа кастъмизиран вариант на Z90R0S, направен с продукти, които компанията предлага. MV Agusta Turismo Veloce e много красив спортен-турър, с елегантен стилен дизайн. Мотоциклетът изглежда перфектен, сякаш няма какво да се направи повече по него. Но що се отнася до дизайна, италианците вигаги има с какво да ни изненадат, а "VERSUS" е една кастъмизираните машини, които приковаваха вниманието. MV Agusta Turismo Veloce "VERSUS" от италианската компания Valter Moto бе едно от бижутата на EICMA 2018. Това бе поредният мотор от проекта VSpecial, стартирал през 2016 година, когато на EICMA, бе показан кастъма MV Agusta Dragster 800 "Blackout". Валтер, синът му Лука и екип от сътрудици моделират успешно алуминиеви, стоманени и титаниеви части, като умеят да превръщат мотоциклетите в специални. На EICMA 2017 бе представен втори вариант, много по-брутален от първия - "Blackout 2.0", при който любопитното е, че тройката ауспуси завършват насочени към предницата. Кастъмът "Blackout 2.0" и тази година бе отново изложен и се радваше на голям интерес.  Custom Attack са добре познато име в този отрасъл. Davide и Isidoro от Custom Attack са променили изцяло Harley Davidson в радикален кастъм с графики с препратки към Indian Larry.  Имаше няколко много добри кастъма от Tony's Toy Custom Motorcycles, но най-открояващият се от тях бе Tesi3d. Moto Guzzi MGX-21 бе претърпял ефектна трансформация от OMT Garаge. Legend Bikers бяха изложили страхотен багър, който е на базата на Harley Davidson. Burning Roads Garage показаха Harley Davidson Sportster XL 883 превърнат в чопър. Впечатляващият Rebel Mask е кастъмизиран от Alessandro Dell'Unto от Puzzle Garаge. Графичното покритие е на Moor Design и Ivan Motta. За най-добър кастъм на EICMA 2016 бе избран впечатляващия Opera на South Garage, който бе на базата на Harley Davisdon Sportser 883. На тазгодишното изложение италианските майстори от Милано бяха преобразили BMW R nine T от 2016 г. във великолепен кастъм, наречен Hera, който освен двигателя, нямаше нищо общо с оригинала. Обаче имаше още една отлично изработена от тях машина, която бе с английски мотоциклетен двигател, но посветена на френска кола. Това е Triumph Bonneville Citroën, дело на South Garage. Този любопитен кастъм е трибют към френският автомобил Citroën 2CV Charlestone, по случай 70-годишния юбилей от пускането на модела. 

Големият шум около представянето на Harley Davidson Live Wire, като че отклони малко вниманието от един много красив чопър, който на изложението в Милано спечели конкурса за кастъмизирани мотоциклети Harley Davidson. Посетителите можеха да се докоснат до три мотоциклета, които са големите финалисти, участващи в конкурса The Battle of the Kings 2018: Back To The Track от Аделаида,  Farm Machine от Болона и The Prince от Банкок. Обществено гласуване, проведено по-рано през тази година, определи победителите за всеки регион, а след това международна група от съдии избра тримата големи финалисти. На EICMA 2018 бе обявен победителя в престижния конкурс. Седем-членният екип от съдии от Harley Davidson Styling and Design, начело с вицепрзидента Brad Richards, направи финалното оценяване. "Принцът" (The Prince), който е на базата на Harley Davidson Street Bob, бе коронован за крал на кастъмите в конкурса The Battle of the Kings 2018.


Трите големи финалиста, участващи в конкурса The Battle of the Kings 2018 - The Prince , Farm Machine и Back To The Track:


 Indian Bagger от Markus Krasser, Moto Guzzi MGX-21 от OMT Garаge, Zonnevlek от Custom Works Zon и Harley-Davidson Turbo Street Fighter от Cherry's Company:


Harley Davidson Sportster XL 883 от Burning Roads Garage, Rebel Mask от Puzzle Garаge, Harley Davidson от Custom Attack и Triumph Bonneville Citroën от South Garage 


Open Eyes Dream ("Cherry") от Dino Romano, BMW Nervous от Rino Rinus, #DCR018 от DNA и Tesi3d от Tony's Toy Custom Motorcycles:


EICMA 2018 - поглед към бъдещето на двуколесната мобилност (част 1)

EICMA 2018 - поглед към бъдещето на двуколесната мобилност (част 2)

"Принцът" -  победител в Battle Of The Kings 2018

Най-красив мотоциклет на EICMA 2018 - MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro


  • EICMA2018customs-10
  • EICMA2018customs-072
  • EICMA2018customs-071
  • EICMA2018customs-070
  • EICMA2018customs-069
  • EICMA2018customs-068
  • EICMA2018customs-067
  • EICMA2018customs-066
  • EICMA2018customs-065
  • EICMA2018customs-064
  • EICMA2018customs-063
  • EICMA2018customs-062
  • EICMA2018customs-061
  • EICMA2018customs-060
  • EICMA2018customs-059
  • EICMA2018customs-058
  • EICMA2018customs-057
  • EICMA2018customs-056
  • EICMA2018customs-055
  • EICMA2018customs-054
  • EICMA2018customs-053
  • EICMA2018customs-052
  • EICMA2018customs-051
  • EICMA2018customs-050
  • EICMA2018customs-049
  • EICMA2018customs-048
  • EICMA2018customs-047
  • EICMA2018customs-046
  • EICMA2018customs-045
  • EICMA2018customs-044
  • EICMA2018customs-043
  • EICMA2018customs-042
  • EICMA2018customs-041
  • EICMA2018customs-040
  • EICMA2018customs-039
  • EICMA2018customs-038
  • EICMA2018customs-037
  • EICMA2018customs-036
  • EICMA2018customs-035
  • EICMA2018customs-034
  • EICMA2018customs-033
  • EICMA2018customs-032
  • EICMA2018customs-031
  • EICMA2018customs-030
  • EICMA2018customs-029
  • EICMA2018customs-028
  • EICMA2018customs-027
  • EICMA2018customs-026
  • EICMA2018customs-025
  • EICMA2018customs-024
  • EICMA2018customs-023
  • EICMA2018customs-022
  • EICMA2018customs-021
  • EICMA2018customs-020
  • EICMA2018customs-019
  • EICMA2018customs-018
  • EICMA2018customs-017
  • EICMA2018customs-016
  • EICMA2018customs-015
  • EICMA2018customs-014
  • EICMA2018customs-013
  • EICMA2018customs-012
  • EICMA2018customs-011
  • EICMA2018customs-009
  • EICMA2018customs-008
  • EICMA2018customs-007
  • EICMA2018customs-006
  • EICMA2018customs-005
  • EICMA2018customs-004
  • EICMA2018customs-003
  • EICMA2018customs-002
  • EICMA2018customs-001