Honda Gold Wing GL 1800 DCT трансформиран в Six Pack от Louis


 

Honda Gold Wing GL 1800 DCT  "Six Pack" от Louis

  Германската компания Louis предлага в своите магазини голямо разнообразие от мотоциклетни облекла,  резервни части и аксесоари за мотоциклети. Компанията е основана през 1938 година е Хамбург от Walter Lohmann, а през 1946 година Detlev Louis се присъединява към компанията, която тогава е преименувана на Detlev Louis Motorradvertriebs GmbH и продължава да носи това име.

 Louis взе чисто нов мотоциклет Honda Gold Wing GL 1800 от последното поколение, представено през 2018 година и го превърна в поразителен нейкид байк като при трансформацията екипът от механици на Louis запазва двигателя, трансмисията и цялата електроника. Мултифункционален 7-инчов TFT монитор, аудио система, сателитна навигация, Bluetooth, нагревател на седалките, електронно регулируемо окачване, различни асистиращи системи, 7-степенна трансмисия с двоен съединител, задна предавка, въздушна възглавница - най-новия моделен модел Gold Wing GL 1800 DCT на Honda може да се похвали с почти безкраен списък от функции и екстри. Почти 400-килограмов мотоциклет за 70 000 лева - трудно е да си представим повече лукс и богатство на две колела.

Екипът от механици на Louis е във възторг, не толкова от всички лускозни атрибути, а по-скоро от ултрамодерния шестцилиндров боксров двигател и невероятната трансмисия с двоен съединител. Последното означава, че тази машина няма нито лост за съединителя, нито превключване на предавките. Работата на съединителя се извършва изцяло от самата трансмисия - или автоматично или чрез ръчно управление с малките копчета за превключване от лявата страна на кормилото. Системата DCT на Honda превклюва предавките с мълниеносна скорост и нулева загуба на тяга. Въпреки че, точките на превключване могат да бъдат настроени малко по-ефективно в ръчен режим. 1833-кубиковия "боксер" дава максимален въртящ момент от 170 Нм при само 4500 об./мин. и максимална мощност почти 130 к.с. при 5500 об./мин.

 

Механиците на Louis се захващат за работа като вземат от туристическия колос само това, което им е необходимо: двигателя, трансмисията, люлеещото се рамо с кардана и жизненоважната електроника. Двигателят е оборудван с въздушен филтър K&N. Тунинг гуруто Ulf Penner е отговорен за настройката на двигателя. Новата рама и нейната конструкция от тръбна стомана е поверена на Sam Wassermann от UNO. Гигантският размер на двигателя изисква значително по-дебели тръби от обикновено. Вилката и задният амортисьор са от Wilbers , а джантите са от Kineo от Италия. Michael Naumann изработва нов алумиеев резервоар, монтиран в рамата зад двигателя. Пространството под големият фалшив резервоар, който също е направен от алуминий, е заето от огромното окабеляване, допълнителен контролер, релета и много сензори. Специалистите по ауспуси от италианската фирма Shark дават изцяло нова изпускателна система "6 в 6". Цветовата схема е дело на Danny Schramm от Schrammwerk.

  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_018
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_017
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_016
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_015
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_014
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_013
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_012
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_011
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_010
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_009
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_008
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_007
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_006
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_005
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_004
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_003
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_002
  • HONDA-GOLD-WING-GL-1800-DCT-Six-Pack_001