Кастъм от Atelier C&C, базиран на H-D и посветен на трактор

C&C Tractor - кастъм вдъхновен от селскостопанската техника

Един интересен кастъм от Франция, базиран на Harley Davidson Sportster и наречен C&C Tractor, по чийто проект близо една година работи Кристоф от Atelier C&C. Ателито на Кристоф - Atelier C&C се намира във Фрежус, на Лазурния бряг в югоизточна Франция. Но този прекрасен кастъм не е посветен, нито на Лазурния бряг, нито на е известния 13-километров тунел Фрежус, свързващ Италия и Франция, който една от основните пътни артерии през Алпите и петият най-дълъг пътен тунел в света. Но проектът е посветен на аграрната техника и е вдъхновен тракторите Massey Ferguson - голям британски производител на трактори и друга селскостопанска техника. Ален е клиентът, който поръчва мотоциклета на Кристоф. Желанието му е кастъма да бъде селски, старомоден и да е на базата на Harley Davidson Sportster. Това насочва Кристоф директно към тракторите. Той проектира рамата, кормилото и структурата на мотоциклета. За донор е взет Harley Davidson Sportster XL1200 от 1991 година и изцяло разколачен в Atelier C&C, само двигателят е запазен непокътнат. Оребрените капаци на двигателя са от Esteves Motorcycle Design (EMD) и допринасят за ефектния и завършен вид на мотора, вписвайки се идеално в неговата стилистика. Разпределителният вал е зад капак, който всъщност е капак от главата на цилиндъра на малък двутактов двигател и е монтиран заедно със свещ, лула и кабел, които служат само за декорация. Тръбната рама е от Paughco и е комбинирана отпред с вилка с листов ресор Indian Leaf Spring от Zodiac. Отзад рамата е окачена директно към задната гума. Седалката е типа Ful-Floteing от ретро моделите на Harley Davidson. Резервоарът е разделен на две части. Електрониката, инструментариумът и превклявателят запалването са от лявата половина, а фактически дясната е горивния резервоар. По средата между двете половини на резервоара има лост, който е от трактор и с който чрез жило се отваря клапата в края на ауспуха. В задната част под седалката има още един резервен резервоар за гориво Briggs & Stratton. Мотоциклетът е с 16-инчови джанти от Harley Davidson Electra Glide, които са модифицирани и към тях са монтирани гуми от трактор. Отпред спирачките са с малък 10-цолов диск от AJP, а отзад са с огромен 330-милиметров диск от Arlen Ness с оригинален спирачен апарат от  Sportster. За цвета е използван оригиналния син цвят на тракторите Fordson. Крайният резултат е C&C Tractor - страхотен кастъм с нетрадиционен замисъл, неочакван стил и динамична структура.

  • C-C-Kustom-Tractor_006
  • C-C-Kustom-Tractor_005
  • C-C-Kustom-Tractor_004
  • C-C-Kustom-Tractor_003
  • C-C-Kustom-Tractor_002
  • C-C-Kustom-Tractor_001