DCR-018 The Billet Sting от DNA Filters

DCR-018 The Billet Sting e кастъм, изработен на базата на BMW R nineT от 2018 година. Дино Николаидис и синът му Мариос, които управляват DNA Filters, създават този креативен кастъм. Гръцката компания е основана от Дино Николаидис през 2002 година. Мариос е учил моторно инженерство в лондонския университет "Брунел". DNA Filters е първата и единствена гръцка индустриална компания за производство на продукти за мотоциклети и автомобили, по-специално въздушни филтри и всмукателни системи. За едно десетилети компанията става световно известна със своите иновативни технологични решения, усъвършенстван продуктов дизайн и  и съвременни продукти с най-високо качество, естетика и производителност.

BMW R nineT е един от най-предпочитаните мотоциклети за кастъмизация, откакто бе представен през 2014 година. DCR-018 The Billet Sting е коренно различен от своя донор. Само двигателят (с обем 1170 куб.см), скоростната кутия и задната част на шарнирното рамо са останали от оригиналния BMW R nineT. Рамата и много от елементите по мотоциклета са изработени от алумиева спав 6082 Т651 - високоякостен клас, който лесно се обработва. Рамата напълно подменена, шарнирното рамо е силно модифицирано, изцяло ново окачване, нова ел.система, нов резервоар, нова всмукателна система, нова изпускателна система, нова спирачна система. Монокок рамата е проектирана със система за автоматизирано компютърно проектиране - CAD. После е фрезована в 10 отделни секции от металообработващи машини с цифрово-програмно управление (ЦПУ) - CNC (Computer Numerical Control). Следващият етап е тези секции да бъдат заварени. После цялата рама е върната към машината с ЦПУ, където да бъде намалено теглото значително и завършен дизайна, имитиращ медена пита. Монтирана е предна вилка 43 мм Hyperpro, a oтзад регулируем моношок Hyperpro 3D. Спирачната система e ISR с два 320 мм диска Braketech с 4-бутални радиални апаратчета ISR отпред, а отзад един диск с 4-бутално радиално апаратче ISR. Модификациите на блока за управление ECU, влкючително на пътните и състезателните настрйки, съчетани с новата смукателна и изпускателна система, допринасят за увеличението на мощността от 110 к.с. на 122 к.с. Необичайната всмукателна система има две алуминиеви шестоъгълни тръби с дължина 60 см , които насочват въздуха към чифт 66-милиметрови филтри DNA Filters, които са в прозрачни въздушни кутии Lexan. За двете алуминиеви тръби е монтирано и извитото лилаво стъкло, което покрива два светодиодни фара и вграден сензорен компютър Plex с 4,3-инчов TFT дисплей. Изпускателната система 2-1-2 е от титан и е разработена от Akrapovič. 6 месеца отнема проектът и изработването на DCR-018 The Billet Sting в малката гръцка фабрика от Дино и Мариос.

  • 12
  • 11
  • 10
  • 09
  • 08
  • 07
  • 06
  • 05
  • 04
  • 03
  • 02
  • 01

Най-добрите кастъми на EICMA 2016

Най-интригуващите кастъми на EICMA 2017

Най-добрите кастъми на EICMA 2018